برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ظرف نگهدارنده غذای کودک پاپا Papa 411 Baby Food Containers

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ظرف نگهدارنده غذای کودک پاپا Papa 411 Baby Food Containers کد 12385 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ظرف نگهدارنده غذای کودک پاپا Papa 411 Baby Food Containers یک انباره ی غذای 4 طبقه است که بر روی هم قرار گرفته می شود و دارای درب نیز می باشد. ظرف نگهدارنده پاپا ظرفی است بسیار مناسب برای خوراکی ها و میان وعده های کودکان در زمان گردش و تفریح یا مهدکودک و دبستان . با قرار دادن تکه های مختلف از انواع خوراکی ها می توان به راحتی میوه ، شکلات ، آجیل و یا هر چیز دیگری را در قسمت های مختلف ظرف پاپا ریخته و آن را در کیف کودک گذاشت. در این صورت به آسانی و بی درد سر تمام خوراکی ها جمع شده و کاملا محفوظ باقی می ماند . به علاوه می توان ظرف نگهدارنده پاپا را جدا کرده و تنها تعداد طبقه های مورد نیاز را حمل نمود. محفظه های ظرف نگهدارنده پاپا در زمان قرار گرفتن بر روی هم کاملا بدون درز بوده و از این رو مواد غذایی داخل آن کاملا محفوظ باقی می ماند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ظرف نگهدارنده غذای کودک پاپا دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

سایت ارشاکو ظرف نگهدارنده غذای کودک پاپا Papa 411 Baby Food Containers را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ظرف نگهدارنده غذا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ظرف نگهدارنده
جنس
پلاستیک
تعداد
پنج تکه
مقاوم در برابر حرارت
نیست
درپوش
دارد
در
دارد
سایر توضیحات
فاقد مواد شیمیایی - شامل 4 ظرف و یک درب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم