برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

صندلی خودرو بولن هاگ استورم پلاس Bolenn Hug Storm Plus Car Seat

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید صندلی خودرو بولن هاگ استورم پلاس Bolenn Hug Storm Plus Car Seat کد 7201 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

صندلی خودرو بولن هاگ مدل استورم پلاس آبی Bolenn Hug Storm Plus Car Seat محصولی پرکاربرد و ساخته شده توسط کمپانی بولن هاگ می باشد که با کیفیت و ایمنی بالایی که دارد برای کودکان 9 ماه تا 8 سال طراحی شده است و ظرفیت تحمل 9 تا 25 کیلوگرم را دارد . صندلی خودرو بولن هاگ برای صندلی عقب خودرو طراحی شده است و شما می توانید با خیال راحت کودک خود را در داخل آن قرار دهید و به شما پیشنهاد می دهیم تا زمانی که صندلی خودرو را تهیه نکرده اید کودک خود را سوار خودرو نکنید . صندلی خودرو استورم پلاسک دارای 5 نقطه اتصال بوده و برای حفظ ایمنی بیشتر سرو گردن بالشتک هایی برای صندلی طراحی شده است تا سلامت کودک به خطر نیفتد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره صندلی خودرو بولن هاگ مدل استورم پلاس آبی Bolenn Hug Storm Plus Car Seat دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو صندلی خودرو بولن هاگ مدل استورم پلاس آبی Bolenn Hug Storm Plus Car Seat را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید صندلی خودرو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
70 × 47 × 55 سانتی متر
گروه سنی
9 ماه تا 8 سال
ظرفیت وزنی
9 تا 25 کیلوگرم
سایبان
ندارد
اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس)
ندارد
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
دارای کمربند ایمنی- دارای پشتی و نشیمن‌گاه نرم - دارای ثبات و عدم لغزش در خودرو- ضد تعریق- قابلیت تنظیم زاویه‌خواب- قابلیت استفاده از کمربند ایمنی خودرو جهت امنیت کودک و ثبات بهتر صندلی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم