برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شانه و برس کودک نابی Nuby id711 Brush and Comb

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شانه و برس کودک نابی Nuby id711 Brush and Comb کد 11342 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شانه و برس کودک نابی Nuby id711 Brush and Comb توجه به بهداشت و تمیزی نوزادان و کودکان امری مهم است که از بیمار شدن آن ها جلوگیری می کند. کودکان در برابر آلودگی و میکروب ها بسیار حساس هستند و برای جلوگیری از بیمار شدن آنها باید بهداشت آنها را رعایت کرد و رعایت بهداشت نیز لازمه ی یک وسیله ی مناسب و بهداشتی است که به کودک آسیب نزند شانه و برس کودک نابی با دندانه های پلاستیکی که دارد برای پوست سر حساس و لطیف نوزاد و کودک طراحی شده است و بسیار بهداشتی و برای نوزادان مناسب است.

شانه و برس کودک نابی در رنگ ها و طرح های متنوع برای کودکان شما ارائه شده است که می تواند برای کودک جذاب یاشد و آن را سرگرم کننده نیز باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شانه و برس کودک نابی Nuby id711 Brush and Comb دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شانه و برس کودک نابی Nuby id711 Brush and Comb را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شانه و برس اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
شانه و برس
جنس شانه
پلاستیک
جنس برس
پلاستیک
سایر توضیحات
دسته نرم و راحتی در استفاده، با دندانه های پلاستیکی طراحی شده برای پوست سر حساس و لطیف نوزاد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم