برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو ضد شوره نیزورال درمان قطعی شوره سر Nizoral Anti-Dandruff Shampoo

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو ضد شوره نیزورال درمان قطعی شوره سر Nizoral Anti-Dandruff Shampoo کد 19610 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • شامپو ضد شوره نیزورال درمان قطعی شوره سر Nizoral Anti-Dandruff Shampoo 125 میل
  • شامپو ضد شوره نیزورال درمان قطعی شوره سر Nizoral Anti-Dandruff Shampoo 200 میل
نام تجاری:
2,195,000 تومان
موجود - 200 میل
(24 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو ضد شوره نیزورال درمان قطعی شوره سر Nizoral Anti-Dandruff Shampoo محصولی ثابت شده از نظر بالینی که باعث درمان شوره و تسکین خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر می شود.از شامپو ضد شوره نیزورال هنگام استفاده از شامپو و نرم کننده معمولی خود، دو بار در هفته بین دو شستشو استفاده کنید.روی انواع مو و موهای خاکستری کار می کند. Nizoral Anti-Dandruff Shampoo برای انواع مو  بزرگسالان مناسب است بوی تازه و مطبوع دارد

حاوی کتوکونازول: این شامپو ضد شوره با کتوکونازول 1% ساخته شده است، یک ماده موثر که به پروتئین طبیعی موهای شما متصل می شود تا شوره سر را از بین ببرد.
خارش پوست سر: شوره سر زمانی ایجاد می شود که سلول های پوست سر با سرعتی سریع تر از توانایی پوست سر بازسازی می شوند. با هورمون ها، رژیم غذایی، استرس و ژن ها، شوره سر را می توان با شامپو ضد شوره Nizoral با کتوکونازول 1% که از نظر بالینی اثبات شده رفع کرد.
درمان شوره سر:با شامپوی ضد شوره که شوره سر را از بین می برد و خارش و پوسته پوسته شدن را کنترل می کند، به حفظ سلامت پوست سر کمک می کند.
نوع مو:  همه انواع مو (ضخیم، نازک و...)

در زیر ویدیو آنباکسینگ یا جعبه گشایی شامپو ضد شوره نیزورال درمان قطعی شوره سر Nizoral Anti-Dandruff Shampoo را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو ضد شوره نیزورال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی شامپو ضد شوره ارشاکو شامپو ضد شوره نیزورال درمان قطعی شوره سر Nizoral Anti-Dandruff Shampoo را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو ضد شوره اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
ضد شوره
مخصوص
انواع مو ها
مناسب برای
بزرگسال
حجم
125 و 200 میل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم