برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو سر و بدن مردانه آدیداس داینامیک پالس Adidas Dynamic Pulse Hair And Body Shampoo For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو سر و بدن مردانه آدیداس داینامیک پالس Adidas Dynamic Pulse Hair And Body Shampoo For Men کد 14786 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو سر و بدن مردانه آدیداس داینامیک پالس Adidas Dynamic Pulse Hair And Body Shampoo For Men دارای یک فرمول بسیار عالی است که توسط متخصصین پوست تست شده است.
اگر در انتخاب یک شامپو مناسب و با کیفیت که همه ویژگی ها را داشته باشد ، دچار تردید شدید ، ما به شما شامپو چند کاره مردانه آدیداس را پیشنهاد می کنیم.
شامپو چند کاره آدیداس تمام نیاز های شما را بر طرف خواهد کرد. شامپو داینامیک ، رایحه بسیار معطر و با طراوتی داشته و با ترکیب نت های نعناع ، بعد از استحمام احساس تازگی را به پوست و موی شما هدیه می بخشد.
شامپو چندکاره آدیداس پوست ، و موهای شما را به آرامی تمیز و پاک می کند.

Adidas Dynamic Pulse به صورت کاملا خاص و منحصر بفرد طراحی شده که استفاده از شامپو را حین دوش گرفتن به آسانی و راحتی برای شما امکان پذیر می کند.
شامپو مردانه Adidas با انواع پوست و مو سازگار است، پس از استفاده پوستی کاملا نرم و شفاف خواهید داشت و PH پوست را کاملا متعادل کرده و مانع از خشکی پوست می شود و باعث می شود رطوبت پوست کاملا حفظ شده و پوست مرطوب بماند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری شامپو سر و بدن مردانه آدیداس داینامیک پالس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو مردانه آدیداس Dynamic Pulse دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com شامپو سر و بدن مردانه آدیداس داینامیک پالس Adidas Dynamic Pulse Hair And Body Shampoo For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
حجم
400 میلی لیتر
عصاره
نعناع
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
- شامپو مو و بدن و صورت- خنک و پرطراوت- دارای رایحه مطبوع
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم