برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

شارژر فندکی راو پاور آر پی پی سی 085 RAVPower RP-PC085 Car Charger

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شارژر فندکی راو پاور آر پی پی سی 085 RAVPower RP-PC085 Car Charger کد 14799 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شارژر فندکی راو پاور آر پی پی سی 085 RAVPower RP-PC085 Car Charger شارژر فندکی RAVPower وسیله ای کاملا ایده آل برای هر وسیله نقلیه می باشد، شارژر فندکی RP-PC085 دارای دو درگاه مجزا شارژ با حداکثر جریان 2.4 آمپر می باشد ، هنگامیکه شارژر را به درگاه فندک سیگار وصل کنید ، می توانید همزمان دو دستگاه مختلف از جمله تبلت و تلفن همراه خود را شارژ کنید.
شارژر فندکی راو پاور مجهز به فناوری منحصر به فرد iSmart دفع گرما می باشد، که به دستگاه شما کمک می کند تا خنک بماند و همچنین از دستگاه های شما در برابر جریان بیش از حد و گرما و همچنین شارژ بیش از حد محافظت کند.
RAVPower RP-PC085 دارای نشانگر ال ای دی می باشد که وضعیت شارژ دستگاه را نشان می دهد، علاوه بر وجود LED ، در هنگام تاریکی با چراغ روشنایی شارژر فندکی ، براحتی کابل شارژ را به درگاه شارژ بدون عیب و نقصی متصل کنید.
شارژر فندکی RP-PC085 برای محافظت از دستگاه تان به شما عزیزان کاملا اطمینان خاطر می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی دارید شارژر فندکی راو پاور RP-PC085 Car  آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco شارژر فندکی راو پاور آر پی پی سی 085 RAVPower RP-PC085 Car Charger را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شارژر فندکی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
شارژر فندکی
پورت USB
دارد
تعداد پورت
2 درگاه
ولتاژ خروجی
5 ولت
ولتاژ ورودی
12 ~ 24 ولت
جریان خروجی
2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
سایر توضیحات
- قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان
- دارای فناوری iSmart
- دارای مدارهای مقاوم در برابر شارژ و شدت جریان، گرما و شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه
- دارای نشانگر LED
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم