برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شارژر دیواری و فندکی پرومیت Promate UniGear QC3 UE Charger

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شارژر دیواری و فندکی پرومیت Promate UniGear QC3 UE Charger کد 14325 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
569,000 تومان
موجود - رنگ مشکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شارژر دیواری و فندکی پرومیت Promate UniGear QC3 UE Charger با ابعاد 25 * 45 * 85 میلی متر و وزن 95 گرم هم اکنون در فروشگاه اینترنتی ارشاکو به راحتی و با اطمینان کامل از اصالت آن قابل تهیه و خریداری است.
شارژر دیواری پرومیت مدل UniGear QC3 UE با ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی 6.5 ، 9 و 12 ولت و شدت جریان خروجی 1.5 تا 3 آمپر مناسب انواع موبایل و تبلت طراحی شده است.
شارژر دیواری و فندکی پرومیت با یک درگاه خروجی USB 2.0 مجهز به مدارهای محافظت در برابر ولتاژ و شارژ بیش از حد و پشتیبانی از فناوری QC3.0 می باشد که مناسب کسانی که مشغله ی زیادی دارند.
شارژر پرومیت با دوشاخه ی مناسب پریزهای ایران و کابل تبدیل USB-C به USB به طول 1.2 متر دارای طرفداران زیادی می باشد که شما را از داشتن چندین شارژر و چندین کابل بی نیاز می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد شارژر دیواری و فندکی پرومیت UniGear QC3 UE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو شارژر دیواری و فندکی پرومیت Promate UniGear QC3 UE Charger را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شارژر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
شارژر فندکی و دیواری
ابعاد
25 * 45 * 85 میلی متر
وزن
95 گرم
پورت USB
دارد
تعداد پورت
1
ولتاژ خروجی
6.5 ولت ، 9 ولت ، 12 ولت
ولتاژ ورودی
100 ‍‍‍~ 240 ولت
جریان خروجی
1.5 آمپر ، 2 آمپر ، 3 آمپر
سایر توضیحات
مجهز به مدارهای محافظت در برابر ولتاژ و شارژ بیش از حد و پشتیبانی از فناوری QC3.0 - دارای دوشاخه سازگار با پریز برق ایران - همراه با کابل تبدیل USB به USB-C به طول 1.2 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم