برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سینمای خانگی سه بعدی پاناسونیک Panasonic SC-BTT785 Home Theatre

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سینمای خانگی سه بعدی پاناسونیک Panasonic SC-BTT785 Home Theatre کد 8959 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سینمای خانگی سه بعدی پاناسونیک Panasonic SC-BTT785 Home Theatre برای یک تجربه عالی در منزل و در کنار خانواده طراحی شده است .
سینمای خانگی پاناسونیک مدل SC-BTT785 دارای توان 1000 وات است و می‌تواند صدایی 5.1 کانال را تولید کند. چهار اسپیکر با پایه‌هایی خوش ساخت در کنار ساب ووفری قدرتمند این امکان را برای شما ایجاد خواهند کرد.
این سینمای خانگی خوش ساخت دارای قلب تپنده ای با قابلیت پخش دیسک‌های Blu-ray است. در کنار این دیسک‌های پر حجم شما قادرید تا به وسیله درگاه USB نسب به اتصال فلش مموری و یا هارددیسک اکسترنال اقدام نمایید و موسیقی، فیلم و عکس خود را بر روی تلویزیون پخش نمایید.
سینمای خانگی 3D ( چهار عدد اسپیکر بلند+یک عدد سنتر+ ساب ووفر+ DVD )
- قدرت خروجی    1000 وات
- دارای صدای 5.1 کانال
- دارای خروجی HDMI
- دارای درگاه USB
- دارای درگاه LAN
- دارای NFC و  بلوتوث
- دارای ورودی AUX
- مجهز به اسپیکرهای بی‌سیم(اسپیکرهای عقب)
- دارای برنامه کنترل به وسیله گوشی‌های اندروید
- دارای رادیو FM
خروجی صدای قدرتمند 1000 وات-صدای سینمایی DOLBY - ورودی USB و SD Card با قابلیت پخش فیلم ،عکس و موزیک و قابلیت اتصال هارد اکسترنال -مجهز به تکنولوژی NFC-خروجی HDMI - مجهز به BLUETHOOTH-هماهنگی با تلویزیون پاناسونیک(Viera Link) -قابلیت پخش DVD.VCD.DIVX.MP3.MKV. BLURAY.3D BLURAY.
شما میتوانید علاوه بر استفاده از پورت USB برای اتصال دستگا های ذخیره سازی و فناوری بلوتوث برای پخش فایل های مورد نظرتان در این سیستم از یک تکنولوژی به روز دیگر در این دستگاه بهره ببرید. این تکنولوژی ارتباطات میدان نزدیک یا همان NFC می باشد که یک فن آوری اتصال بی سیم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی و با سرعت بالا بدون نیلز به هر گونه کابل بین دستگاه های الکترونیکی ارتباط برقرار شود.
این ویژگی در سیستم سینما خانگی پاناسونی بی تی تی 785 فقط برای دستگاه های دارای سیستم عامل نسخه 4.1 و یا بعد و سازگار با NFC جواب می دهد. شما همچنین باید دستگاه سازگار خود را بر روی منطقه لمسی NFC در گوشه بالای سمت راست واحد اصلی لمس نمایید تا ارتباط با سینما خانگی برقرار شود.
بدون نیاز به تنظیمات سخت شما می توانید به راحتی تلفن همراه هوشمند خود را با سینما خانگی کانکت کنید و به گوش دادن به موسیقی های ذخیره شده بر روی اسمارت فون خود لذت ببرید.
می توانید برای اتصال به اینترنت به صورت بی سیم، آداپتور DY-WL5 را به صورت اختیاری تهیه نمایید و به اینترنت از طریق وایرلس متصل شوید. در این روش برای اتصال به اینترنت تنها آداپتور DY-WL5 در این سیستم پشتیبانی می شود.
اگر تهیه کردن این آداپتور برای شما امکان پذیر نیست شما می توانید به راحتی از طریق کابل LAN و وصل کردن این سیستم با مودم می توانید به اینترنت کانکت شوید. همچنین خدمات شبکه اجازه می دهد تا شما به برخی وب سایت های خاص پشتیبانی شده توسط پاناسونیک دسترسی داشته باشید و از محتوا و خدمات مختلف از طریق شبکه های اینترنتی بره ببرید. خاطر نشان باید کرد که برای بهره گیری از این ویژگی پهنای باند سرویس اینترنت بالا مورد نیاز است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سینمای خانگی Panasonic دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سینمای خانگی سه بعدی پاناسونیک Panasonic SC-BTT785 Home Theatre را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سینما خانگی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد کلی محصول
430 * 55 * 322 میلی متر
ابعاد ساب ووفر
156 * 290 * 263 میلی متر با سیستم یک بلندگوی یک طرفه با انعکاس باس/ مخروطی 16 سانتی 50 وات.
وزن محصول
2.3 گیلوگرم
ابعاد اسپیکر جلو
270 * 1181 * 270 میلی متر با وزن 2.7 کیلوگرم با سیستم دو بلندگوی دو طرفه با انعکاس باس/ مخروطی 6.5 سانتی 50 وات و طول کابل 4 متر.
ابعاد اسپیکر وسط
304 * 87 * 77 میلی متر با سیستم دو بلندگوی دو طرفه با انعکاس باس/ مخروطی 6.5 سانتی 50 وات و 700 گرم.
ابعاد اسپیکر عقب
83 * 141 * 75 میلی متر. با سیستم دو بلندگوی دو طرفه با انعکاس باس/ مخروطی 6.5 سانتی 50 وات و 500گرم و طول کابل 6.5 متر
مشخصات درایو نوری
DVD / CD / Audio
فرمت های ویدیویی
Xvid
فرمت های صوتی
MP3
خروجی HDMI
دارد
درگاه USB
دارد
سایر مشخصات
صدای Dolby دارد. کیفیت تصویر 1080p. قابلیت پخس از هارداکسترنال دارد. کنترل از راه دور هوشمند دارد. پشتیبای هارددیسک خارجی تا 2 ترابایت. قابلیت نصب بلندگو روی دیوار را دارد.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم