برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار گاماپیو Gammapiu ETC Light

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار گاماپیو Gammapiu ETC Light کد 9142 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار گاماپیو مدل Gammapiu ETC Light با قدرت بالا، توان بالا، سرعت فوق العاده باد قابل تنظیم ، در رنگ های مختلف از جمله صورتی، مشکی، سبز، نارنجی، بنفش و نقره ای طراحی شده است. یکی از بهترین سشوارهای بازار به شمار می آید که دارای طو عمر بالا می باشد. قابلیت تولید یون و داشتن قدرت توربو از ویژگی های دیگر سشوار گاماپیو است.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  سشوار گاماپیو مدل Gammapiu ETC Light دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار گاماپیو مدل Gammapiu ETC Light را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2000وات
فناوری تولید یون
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
دارد
سایر ویژگی ها
قدرت فوق العاده بالا در خشک کردن موها ظرف مدت کوتاه با بهترین کیفیت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-07-09

سلام.من سال 89 به تعریف و تمجید فروشگاه برند ارایشی در بلوار معلم مشهد به قیمت 220 هزار تومان و با ضمانت 2 سال وارانتی که یعنی هر کاریش بشه یک نو شو دوباره از فروشگاه مجانی بگیرم. توی کمتر از 2سال فقط 3 بار موتور سوزوند واقعا اشغال بود.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم