برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار پرنسلی (پرینسلی) Princely PR241 Hair Dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار پرنسلی (پرینسلی) Princely PR241 Hair Dryer کد 3651 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قرمز
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار پرنسلی (پرینسلی) Princely PR241 Hair Dryer دارای فناوری تولید یون و باد سرد است.
سشوارهای Princely PR241AT دارای موتور AC هستند، وجود موتور AC به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها است و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.
قابلیت دیگری که در سشوار PR241 وجود دارد تولید باد سرد است که این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند.
فناوری پیشرفته‌ی دیگری که در PR241AT استفاده شده است، تولید یون است که به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند، ضمن این‌که با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند. جذب این یون‌ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن‌ها نیز می‌افزاید. طول 3 متری سیم و حلقه‌ی آویختن،دسترسی وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی سشوار پرنسلی PR241AT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سشوار پرنسلی (پرینسلی) Princely PR241 Hair Dryer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب  لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2000 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
خاصیت درمانی
ندارد
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
2/5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-10-07

سلام چینی هست برند پرنسلی موفق باشید

1394-10-07

ساخت چه کشوری است خدا کنه چینی نباشه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم