برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار بابیلیس حرفه ای 210 وات Babyliss D563DE Power DRY

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار بابیلیس حرفه ای 210 وات Babyliss D563DE Power DRY کد 19418 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,960,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار بابیلیس حرفه ای 210 وات Babyliss D563DE Power DRY سشوار حرفه ای با توان 2100 وات و خشک کردن بسیار بالا که به راحتی مو ها را خشک می کند و برای افراد حرفه ای و استفاده شخصی مناسب است.هر چه قدرت خشک شدن بیشتر باشد جریان هوا سریعتر است و در نتیجه موها سریعتر خشک می شوند. به طور معمول، یک سشوار برای نیازهای خانگی به 1600 وات نیاز دارد و قدرت بیشتری در سشوارهای حرفه ای استفاده می شود.سشوار Babyliss D563DE دارای تعداد  3حالت های دما و 2 سرعت جریان هوا قابل تنظیم است و موتور AC ،فیلتر قابل تعویض و طول سیم 1.95 متر دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار بابیلیس D563DE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار بابیلیس حرفه ای 210 وات Babyliss D563DE Power DRY را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار بابیلیس اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
210 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم