برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار فیلیپس 2200 وات یونی Philips Hair Dryer BHD184/00

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار فیلیپس 2200 وات یونی Philips Hair Dryer BHD184/00 کد 19039 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای فیلیپس 2200 وات Philips Hair Dryer BHD184/00 سشوار یونی فیلیپس دارای تنظیمات متعددی است.

ThermoBalance: یک فناوری نوآورانه فیلیپس است که محافظت هوشمند و عالی از موهای شما ارائه می دهد. سنسور به طور مداوم گرمای هوا را تشخیص می دهد و دائماً دما را برای خشک شدن سریع و سالم تنظیم می کند. هنگامی که سنسور ThermoBalance فعال می شود، LED روشن می شود. پس از آن ممکن است تغییرات دمایی دلپذیر و ثابتی را احساس کنید که از ایجاد نقاط آسیب‌رسان روی موهایتان جلوگیری می‌کند. مو و پوست سر شما به طور فعال و دائمی از گرمای بیش از حد محافظت می شود.

2200 وات قدرت خشک کردن سریع و با عملکرد بالا این سشوار حرفه ای 2200 وات جریان هوای قدرتمندی ایجاد می کند. ترکیب قدرت و سرعت به دست آمده باعث می شود تا موهای شما سریعتر و راحت تر خشک و حالت دهی شوند.

3 تنظیم حرارت و 2 سرعت برای کنترل کامل: تنظیمات حرارت و سرعت را به راحتی تنظیم و کنترل کنید تا مدلی عالی ایجاد کنید. برای کنترل کامل و خشک کردن و حالت دادن دقیق، از بین 3 تنظیم حرارت و 2 سرعت انتخاب کنید.

دارای متمرکز کننده جریان هوا: یک نازل باریک حالت دهنده، جریان هوا را از طریق دهانه 11 میلی متری متمرکز می کند تا حالت دهی دقیقی در مناطق خاص داشته باشد.

دارای سر دیسپانسر برای به حداکثر رساندن حجم و افزایش فر: سر دیسپانسر ماساژ نامتقارن دارای طراحی نامتقارن منحصر به فردی است که به سر کشیده شده است و استفاده از آن را آسان می کند.

سر دیسپانسر جریان هوا را در سراسر مو پخش می کند، موها را سالم تر می کند، حجم را افزایش می دهد و موخوره را کاهش می دهد. از پین های لاستیکی می توان برای ماساژ و تحریک پوست سر و بهبود شادابی مو استفاده کرد. برای بهترین نتیجه، نزدیک به قسمت تاج و ریشه مو نگه دارید و اجازه دهید پین های ماساژ دهنده دیفیوزر، فرها را جهش و فرم دهند.

تقویت توربو برای خشک شدن سریع بیشتر دکمه بوست توربو جریان هوا را افزایش می دهد تا موهای شما سریعتر خشک شود.

حالت دهنده یونی برای موهای براق و بدون وز: با حالت دهنده یونی به موهای خود مراقبت فوری بدهید. یون های منفی باردار حالت ساکن را از بین می برند و مو را حالت می دهند تا درخشندگی مو را تشدید کند. نتیجه موهای صاف و بدون وز است که به زیبایی می درخشد.

قلاب آویز: یک قلاب لاستیکی روی پایه برای نگهداری آسان در خانه یا در صورت اقامت در هتل استفاده کنید.

دارای کول شات

مشخصات فنی

  • طول سیم: 1.8 متر
  • فرکانس: 50-60 هرتز
  • موتور: موتور DC
  • قدرت: 2200 وات
  • ولتاژ: 220-240 V
  • توان: 2200 وات

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجرب، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سشوار فیلیپس BHD184/00 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو سشوار حرفه ای فیلیپس 2200 وات Philips Hair Dryer BHD184/00 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
220 وات
نوع موتور
DC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
باد سرد
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
1.8 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم