برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای رزتی مدل 9944 Rozetti professional Hairdryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای رزتی مدل 9944 Rozetti professional Hairdryer کد 14080 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای رزتی مدل 9944 Rozetti professional Hairdryer با طراحی ارگونومیک و جنس بدنه بسیار مرغوب ،باعث جلوگیری از ایجاد خستگی و درد در دستان شما میشود .سشوار رزتی دارای استاندارد های لازم اتحادیه اروپا می باشد.
رزوتی در این مدل موتوری با سیم پیچ AC Motor و توان 2400 وات قرار داده است ،علاوه بر این شما میتوانید از طریق نمایشگر دیجیتالی که بر روی بدنه تعبیه شده است ،نحوه عملکرد موتور را مشاهده نمایید .از دیگر ویژگی های این سشوار میتوان به تکنولوژی یونی به کار رفته در آن اشاره نمود.
تکنولوژی یون به کار رفته در این مدل باعث میشود تا موهای شما یونیزه شده ،وز نشوند و مدت بیشتری به صورت حالت دار باقی بمانند .المنت سشوار رزتی از نوع سرامیکی است و همین امر باعث بهتر و سریعتر گرم شدن آن و در نتیجه عملکرد بهتر میشود .
برای میزان حرارت این دستگاه 2 حالت و برای میزان قدرت باد خروجی 3 حالت در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید به درجه و شدت باد مورد نظر دست یابید.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی سشوار رزتی 9944 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Rozetti دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سشوار حرفه ای رزتی مدل 9944 Rozetti professional Hairdryer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2400 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
خانگی ،حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
سرامیک
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
سایر ویژگی ها
به همراه 3 عدد متمرکز کننده و سری دیسپانسر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم