برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای پرومکس PROMAX 7415D Hair Dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای پرومکس PROMAX 7415D Hair Dryer کد 13450 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای پرومکس PROMAX 7415D Hair Dryer یک سشوار حرفه ای برای فر کردن، صاف کردن و خشک کردن موهای شماست.
سشوار پرومکس 7415D از موتوری قدرتمند از نوع AC با توان 2300 وات برخوردار است و به همین جهت طرفداران زیادی دارد.
سشوار PROMAX 7415D بسیار خوش دست و خوش رنگ بوده و با ورود خود به بازار سشوار ها استقبال چشم گیری را میان اهل هنر آرایشگری به خود اختصاص داد و دارای 3 متر سیم است که باعث می شود استفاده از این مدل سشوار راحت و آسان باشد.
پرومکس 7415D دارای وزن بسیار مناسبی نسبت به هم رده و مدل های رده خود است و در نتیجه، در استفاده طولانی مدت دست شما اذیت نمی شود و به راحتی و طولانی مدت می توانید از کار خود لذت ببرید.
ظاهر سشوار 7415D بسیار شیک و زیبا است و به رنگ مشکی و طلایی است که ترکیب این 2 رنگ در کنار هم زیبایی سشوار را دو چندان نموده است. بر روی بدنه سشوار توان پرومکس و برند خود را به رنگ گولد طراحی کرده اند و بسیار ظریف و خوش دست است که علاوه بر سشوار کشیدن ساده مو می توانید از سری دیسپانسر نیز استفاده نمایید و موهای خود را به حالت های فر و صاف در بیاورید.
با یک بار هزینه کردن برای این سشوار می توانید از PROMAX 7415D کار 2 دستگاه را بگیرید و در هزینه اضافه صرفه جویی نمایید. سشوار 7415D دارای سری دیسپانسر 2 کاره است و در گروه سشوار های حرفه ای قرار دارد که قابلیت چرخشی نیز دارد.
 عملکرد سشوار پرومکس به صورت دائمی با فشار باد بسیار زیاد و مناسب براشینگ و دارای دکمه کول شات (خنک سازی سریع هوا) 3 حالت کنترل فشار باد (خاموش، متوسط، زیاد) 3 حالت کنترل حرارت (سرد، ملایم، گرم) است.
پرومکس 7415D شامل 2 سری متمرکز کننده است و همچنین از فناوری تولید یون برخوردار است به همین دلیل موهای شما را به سرعت خشک می کند. 
Hair Dryer 7415D نیز به علاوه 2 دکمه که جهت کنترل سرعت و حرارت به کار می رود دارای دکمه ای برای باد سرد است. یکی دیگر از ویژگی های سشوار زیبای پرومکس 7415D جدا شدن فیلتر می باشد و شما می توانید به راحتی آن را بشویید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار PROMAX 7415D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو سشوار حرفه ای پرومکس PROMAX 7415D Hair Dryer با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2300 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
ولتاژ
120-240 ولت
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
عملکرد آیونیک به صورت دائمی
فشار باد بسیار زیاد و مناسب براشینگ
دارای دکمه کول شات (خنک سازی سریع هوا)
3 حالت کنترل فشار باد (خاموش ، متوسط ، زیاد)
3 حالت کنترل حرارت (سرد ، ملایم ، گرم)
دارای دیسپانسر دوکاره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم