برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دیسپانسر سشوار پرومکس Promax DS2 Diffuser

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دیسپانسر سشوار پرومکس Promax DS2 Diffuser کد 11437 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دیسپانسر سشوار پرومکس Promax DS2 Diffuser یک قطعه جانبی متمرکز کننده ی هوا با دهانه ی ورودی 5 سانتی متری استکه علاوه بر خشک کردن مو ها می توانید به وسیله آن موهایتان را حجم داده و به شکل دلخواه درآورید.ابتدا می بایست روی مو های نمدار خود از حالت دهنده ها مانند ژل، سرم و یا موس استفاده کنید و سپس با DS2 موهایتان را حالت دهید.
سری DS2 دارای 18 دندانه ی نسبتاً بزرگ و قطری برابر 16 سانتی متر دارد که برای حالت دهی مو های بلند بسیار مناسب خواهد بود.
دیسپانسر پرومکس DS2 یکی از اجزای سشوار های حرفه ای است که هم در منازل و هم در آرایشگاه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد و دارای جنس پلاستیکی است پس خیالی آسوده از شکسته نشدن داشته باشید.
ابعاد دیسپانسر 16*16*11 سانتی متر است و وزن آن 190 گرم است که به رنگ مشکی طراحی شده است. 
دیسپانسر یا دیفیوزر وسیله ایست که به سر سشوار متصل می‌شود. این وسیله فشار هوا را روی بخش زیادی از مو پخش کرده و فر کردن مو را راحت تر می کند. همچنین برای خشک کردن موهای فر، بهترین گزینه است. برای خشک کردن موهای فر حتماً به دیسپانسر احتیاج دارید. چون حالت طبیعی موها را حفظ کرده و از وز شدن آنها جلوگیری می کند. هنگام استفاده از دیسپانسر از حرارت متوسط سشوار استفاده کنید. و از بالا به پایین سشوار بکشید تا موهای فر، حالت طبیعی خود را حفظ کنند. این کار وقت زیادی از شما نمی گیرد و باعث حجیم شدن موهایتان می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دیسپانسر سشوار Promax DS2 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو  دیسپانسر سشوار پرومکس  Promax DS2 Diffuser را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایر ویژگی ها
دیسپانسر مخصوص سشوارهای حرفه‌ای
- ابعاد: 16 × 16 × 11 سانتی‌متر
- جنس: پلاستیک
- وزن: 190 گرم
- قطر دهانه: 5.5 سانتی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم