برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای پرومکس Promax 7433 Professional Hair Dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای پرومکس Promax 7433 Professional Hair Dryer کد 11434 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای پرومکس Promax 7433 Professional Hair Dryer سشواری قوی و بسیار مناسب برای مصرف آرایشگاهی است.
دارای موتور قدرتمند 2000 وات AC است که قدرت بیشتر و عمر بسیار طولانی تری از موتور های DC استفاده شده در سشوار های خانگی دارد.
سشوار حرفه ای پرومکس دارای 3 حالت کنترل فشار باد (خاموش، متوسط، زیاد) و 3 حالت کنترل حرارت (سرد، ملایم و داغ) ، 2 سری متمرکز کننده هوا در اندازه های مختلف برای حالت دادن انواع مو است.
حداکثر سرعت پرتاب باد دستگاه 72 کیلومتر بر ساعت است. هم چنین فیلتر متحرک سشوار حرفه ای پرومکس 7433 این امکان را می دهد که پس از چند بار استفاده آن را جدا و تمییز نمایید، بدین ترتیب عمر دستگاه به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.
از دیگر ویژگی های سشوار حرفه ای Promax 7433 مجهز بودن به سیستم آیونیک است که با تولید یون های منفی موجب از بین رفتن الکتریسیته ساکن در موها شده و ضمن حفظ سلامت مو از وز شدن آن جلوگیری کرده لطافت و درخشندگی به مو ها می بخشد.
سیم بلند 3 متری و حلقه ی آویز دستگاه استفاده از آن را در سالن های آرایشی بسیار سریع و آسان نموده است.
اصولا از مدل های خانگی نباید انتظار بیشتر از توان 2000 وات را داشت ولی مدل های حرفه ای باید توان بالاتر از 2000 را داشته باشند. از آنجایی که امروزه مدل های تقلبی فراوانی در بازار وجود دارد، بهتر است بدانید که هیچ یک از سشوارها حتی حرفه ای ترین مدل ها، توان بالاتر از 2500 یا 2600 را ندارند. پس مراقب مدل های غیر اصل باشید.
پرومکس وسیله‌ای الکتریکی است که برای خشک کردن و حالت دادن موی سر به کار می‌رود. سشوارها از 2 بخش عمده یعنی یک موتور دمنده و یک المنت تولید حرارت ساخته شده‌اند. سشوارها ممکن است دارای یک المنت حرارتی باشند که می‌توان آن را همزمان با کارکرد موتور سشوار، روشن یا خاموش کرد و بدین وسیله هوای خروجی سشوار را سرد یا گرم نمود. همچنین در برخی از مدل‌ها امکان تنظیم سرعت موتور و در نتیجه سرعت دمش هوا وجود دارد.
ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار حرفه ای پرومکس 7433 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو سشوار حرفه ای پرومکس Promax 7433 Professional Hair Dryer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2300 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
فلز
سرعت پرتاب باد
72 کیلومتر بر ساعت
ولتاژ
220-240 ولت
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
- دارای دکمه‌ی باد گرم با سرعت کم
- دارای دو حالت سرعت و سه حالت دما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم