برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سری مسواک برقی اورال-بی پرسشن کلین Oral-B EB20 3pcs Precision Clean Electric Toothbrush Heads

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سری مسواک برقی اورال-بی پرسشن کلین Oral-B EB20 3pcs Precision Clean Electric Toothbrush Heads کد 20512 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,014,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سری مسواک برقی اورال-بی پرسشن کلین Oral-B EB20 3pcs Precision Clean Electric Toothbrush Heads ساخت کشور ایرلند است و شامل 3 عدد سری بوده که نیاز است هر 3 ماه یکبار، سری مسواک برقی خود را تعویض نمایید. سری Oral-B EB20 گرد بوده و هر دندان را جدا تمیز کرده و نسبت به مسواک دستی، پلاکت بیشتری را پاک می‎نماید.
Oral-B EB20 سری ای است که به انواع دسته‎های مسواک از جمله Vitality D12.513 action – Vitality D12.513w -Vitality Precision Clean D12.513- Vitality D12.513s Sensitive و نیز مسواک برقی اورال بی Oxyjet  -مسواک برقی اورال-بی مدل D16.513 U سازگار می‎باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سری مسواک برقی اورال بی EB20 Precision Clean دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سری مسواک برقی اورال-بی پرسشن کلین Oral-B EB20 3pcs Precision Clean Electric Toothbrush Heads را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سری مسواک برقی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
سری یدک
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
3 عدد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم