برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساک ورزشی فوروارد اف سی ال تی 008 Forward FCLT008 Sports Sack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک ورزشی فوروارد اف سی ال تی 008 Forward FCLT008 Sports Sack کد 14785 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
604,000 تومان
موجود - رنگ مشکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک ورزشی فوروارد اف سی ال تی 008 Forward FCLT008 Sports Sack برند فوروارد ، ساک ورزشی FCLT008 را بگونه ای طراحی کرده که ظاهری اسپرت و شیک داشته باشد و استایل ورزشکاران را جذابتر نماید.
ساک اسپرت FCLT008 قابلیت حمل دستی دارد و همچنین بخاطر وزن سبک در هنگام حمل و رفتن به باشگاه احساس خستگی نخواهید کرد ، برای راحتی بیشتر نیز ، یک عدد بند دوشی با قابیلیت جدا شدن به همراه دارد که با استفاده از بند دوشی ، می توانید ساک 008 را بر روی دوش خود آویزان کنید.
حتی نگران کثیف شدن ساک ورزشی خود نباشید چرا که ساک ورزشی فوروارد 008 دارای قابیلت شست و شو می باشد و می توانید در مواقع نیاز براحتی ساک خود را بشویید. از دیگر ویژگی های ساک ورزشی اسپرت فوروارد می توان به جنس پارچه بسیار با کیفیت پلی استر آلمانی با قابلیت ضد آب که مانع خیس شدن وسایل شخصی تان می شود  ، به همراه دوخت بسیار عالی ، اشاره کرد.
علاوه بر قابلیت استفاده بصورت ساک دستی و رو دوشی ، امکان تبدیل شدن به کوله پشتی را نیز دارد و می توانید به عنوان یک کوله پشتی نیز از ساک ورزشی  اف سی ال تی 008 استفاده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک ورزشی فوروارد FCLT008 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco ساک ورزشی فوروارد اف سی ال تی 008 Forward FCLT008 Sports Sack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک ورزشی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
27 × 26 × 57 سانتی‌متر
وزن
950 گرم
جنس
پلي استر
جيب داخلي
دارد
تعداد جيب داخلي
2 عدد
دسته
دارد
تعداد دسته
2 عدد
توضيحات دسته
بند رودوشی با قابلیت جداشدن
امکانات و قابليت ها
قابليت شستشو
دارد
نحوه حمل
رودوشی , دستی
ساير مشخصات
- جنس بدنه پلی استر ضد آب آلمانی
- ساک دستی و رودوشی قابل تبدیل به کوله‌پشتی
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم