برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساک لوازم کودک قهوه ای نوار آبی diaper bag 1154

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک قهوه ای نوار آبی diaper bag 1154 کد 8492 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک قهوه ای نوار آبی diaper bag 1154 محصولی زیبا و با کیفیت است که به صورت ضدآب طراحی و ساخته شده است . ساک کودک قهوه ای نوار آبی دارای 2 جیب در دو طرف ساک می باشد و یک جیب بزرگ و 2 جیب در قسمت جلویی دارد که با استفاده از آنها می توانید به تمامی وسایل کودک خود نظم داده و آنها را در داخل ساک قرار دهید تا زمانی که بیرون از منزل و یا به مسافرت می روید بتوانید از آنها استفاده کنید . بند ساک 1154 تا 120 سانتی متر قابل تنظیم است و می توانید اندازه ی آن را متناسب با قد خود تنظیم کنید . همچنین به همراه ساک کودک یک کیف داخلی جدا جهت نگهداری وسایل کوچک ارائه شده است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک قهوه ای نوار آبی diaper bag 1154 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساک لوازم کودک قهوه ای نوار آبی diaper bag 1154 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
دختران و پسران
گروه سنی
تا 5 سال
جنس
پلی استر
نحوه بسته شدن
زیپی
جیب
دارد
بند شانه
دارد
قابل شستشو در ماشین لباسشویی
دارد
قابلیت تنظیم بند شانه
دارد
سایر توضیحات
ضد آب- 2جیب در دو طرف ساک- یک جیب بزرگ -2جیب در قسمت جلویی - بند قابل تنظیم حداکثر تا 120 سانتی متر - دارای یک کیف داخلی جدا جهت نگه داری وسایل کوچک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم