برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساک لوازم کودک کارترز 599 599 Carter's Diaper Bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک کارترز 599 599 Carter's Diaper Bag کد 6859 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک کارترز مدل 599 599 Carter's Diaper Bag از محصولات با کیفیت کمپانی کارترز است که برای حمل لوازم کودک به هنگام مسافرت و یا گردش طراحی شده است . ساک مدل 599 دارای دو جیب در جلو ساک بدون بست است و جیب های جلویی محل قرار گیری زیر انداز و کیف شیشه شیر است . ساک کارترز دارای یک زیر انداز به ابعاد 58 × 48 سانتی‌متر به همراه یک جیب توری با بست زیپی است . محفظه ی اصلی کیف با زیب بسته می شود و یک محفظه ی شفاف و عایق برای نگهداری لباس زیر نوزاد طراحی شده است . به همراه ساک دو عدد بند اتصال به کالسکه قرار دارد که با بست کلیکی به کالسکه وصل می شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک کارترز 599 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساک لوازم کودک کارترز مدل 599 599 Carter's Diaper Bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
28 × 17 × 40 سانتی متر
وزن
820 گرم
مناسب برای
دختران و پسران
گروه سنی
نوزاد تا 5 سالگی
سایز
متوسط
جنس
پلی استر
نحوه بسته شدن
زیپی
جیب
دارد
بند شانه
ندارد
قابل شستشو در ماشین لباسشویی
ندارد
قابلیت تنظیم بند شانه
ندارد
سایر توضیحات
دارای دو جیب در طرفین بدون بست- دارای یک جیب طولی در پشت با بست زیپی- دارای دو عدد جیب داخلی توری با بست کشی- دارای یک عدد جیب داخلی با بست زیپی- دارای یک عدد جیب داخلی با بست چسبی در طول کیف- دارای دو عدد بند اتصال با کالسکه با بست کلیکی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم