برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساک لوازم کودک کالرلند جیر Colorland 1159-1724 Diaper Bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک کالرلند جیر Colorland 1159-1724 Diaper Bag کد 12368 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • خاکستری
  • زیتونی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک کالرلند جیر Colorland 1159-1724 Diaper Bag در دو رنگ زیتونی - کرم و طوسی - آبی تهیه شده است که قسمت پایین کیف از جنس جیر و قسمت داخلی و بالای آن از جنس پلی استر می باشد. ساک لوازم کودک کالرلند در ابعاد 41*31*16 سانتیمتر تهیه شده است و دارای جیب های متعددی در داخل و همچنین دارای یکی جیب بزرگ بدون بست در قسمت جلوی ساک ، یک جیب بزرگ بدون بست در قسمت پشت ساک و دو جیب در دو طرف ساک می باشد که می توان از آنها جهت قرار دادن فلاسک و شیشه شیر کودک استفاده نمود. به علاوه به همراه این ساک جیر کالرلند یک تشک تعویض جیب دار به ابعاد 35*59 سانتیمتر ، یک کیف کوچک نایلونی به ابعاد 17*23 سانتیمتر که به داخل کیف متصل می باشد نیز ارائه می شود. ساک جیر کالرلند در قسمت فوقانی دارای یک زیپ می باشد که وسایل داخل آن را محفوظ نگه می دارد. کیفیت بالا و دوخت بسیار ظریف این ساک سبب شده تا بتوان از آن از بدو تولد تا پایان 3 سالگی کودک استفاده نمود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک کالرلند جیر آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco ساک لوازم کودک کالرلند جیر Colorland 1159-1724 Diaper Bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
41 × 31 × 16 سانتیمتر
مناسب برای
دختران و پسران
جنس
جیر
نحوه بسته شدن
زیپی
جیب
دارد
بند شانه
ندارد
سایر توضیحات
یک زیرانداز تعویض پوشک کودک - یک کیف کوچک نایلونی - یک کیف تلفن همراه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم