برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساک لوازم کودک کالرلند 1636 Colorland 1636 Diaper Bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک کالرلند 1636 Colorland 1636 Diaper Bag کد 12356 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1636 Colorland 1636 Diaper Bag یک ساک مشکی رنگ است که قسمت درب آن با پارچه ای طرحدار و زرشکی رنگ پوشانده شده است. هچنین آستر داخلی ساک و نوار دور دوزی آن نیز به رنگ زرشکی می باشد. ساک کالرلند 1636 با جیب های متعددی که برای لوازم گوناگون کودک دارد و سایز بسیار مناسبش ، می تواند انتخابی عالی برای همراهی کودک از بدو تواد باشد. ساک لوازم کالرلند 1636 در ابعاد 42*32*16 سانتیمتر و از جنس پلی استر تهیه شده است که دارای بند قابل تنظیم و یک درب دکمه دار می باشد. در قسمت جلوی ساک دو جیب وجود دارد که با بسته شدن درب ساک درب آنها نیز محفوظ می شود. همچنین در دو طرف ساک نیز دو جیب بدون بست وجود دارد که می توان از آنها برای قرار دادن فلاسک کودک استفاده نمود . به همراه ساک لوازم 1636 کالرلند یک کاور عایق دار در ابعاد 7*7*21 سانتیمتر نیز جهت نگهداری شیشه شیر ، یک تشک تعویض به ابعاد 48*56 سانتیمتر که یک جیب توری بر روی آن برای قرار دادن خشک کن کودک طراحی شده است و همچنین یک کیف نایلونی کوچک به ابعاد 16*23 سانتیمتر عرضه می گردد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1636 Colorland 1636 Diaper Bag دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساک لوازم کودک کالرلند مدل 1636 Colorland 1636 Diaper Bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
42 × 32 × 16 سانتیمتر
مناسب برای
دختران و پسران
گروه سنی
تا 3 سال
جنس
پلی استر
نحوه بسته شدن
دکمه آهنربایی
جیب
دارد
بند شانه
دارد
قابلیت تنظیم بند شانه
دارد
سایر توضیحات
یک زیرانداز تعویض پوشک کودک - یک کیف کوچک - یک کاور عایق شیشه شیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم