برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNAE67P1

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNAE67P1 کد 5571 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNAE67P1 با قطر 42 میلی متری که دارد برای مچ های اندازه ی متوسط مناسب است. ساعت مچی SNAE67P1 بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ دارد که به رنگ مشکی بوده و با بند چرمی مشکی که دارد هماهنگی زیبایی ایجاد کرده است.
از جمله امکانات ساعت SNAE67P1 می توان به کورنومتر، تقویم روزشمار و سرعت سنج اشاره کرد که صفحه ای شلوغ را برای ساعت مچی SNAE67P1 ایجاد کرده است که طرفداران زیادی دارد. جنس صفحه ی محافظ ساعت مچی Seiko SNAE67P1 از جنس یاقوت کبود است که در برابر ضربه و خراش مقاومت زیادی دارد.
مقاومت در برابر آب با میزان مقاومت تا 100 متر و عقربه های شب تاب از دیگر ویژگی های ساعت مچی روزمره و جوان پسند سیکو می باشد. تکنولوژی ساخت ساعت مچی ژاپنی سیکو الکترونیکی (کوارتز) می باشد. ساعت های کوارتز توسط شرکت سیکو اختراع شده‌اند و عموماً انرژی لازم را از باتری بدست می‌آورند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNAE67P1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNAE67P1 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
روزمره (کلاسیک)
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
سری
Sportura
قطر صفحه
42 میلی متر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
چرم
رنگ بند
مشکی
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
100 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
دارد
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم