برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کورن مدل 8314 Curren 8314 For Male

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کورن مدل 8314 Curren 8314 For Male کد 14911 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
2,691,000 تومان
%3 تخفیف
2,605,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کورن مدل 8314 Curren 8314 For Male ساعت مچی لوکس مدل 8314 یکی از جدیدترین و پر فروش ترین مدل های برند کورن می باشد ، و آنقدر چشم نواز و زیباست که نگاه هر کسی را به خود خیر می کند . 
از ویژگی های برتر ساعت Curren مدل 8314 می توان به قابلیت ضدآب بودن تا عمق 30 متر اشاره کرد ، که کاملا در برابر آب مقاوم است .
ساعت مچی مردانه کوارتز 8314 برای استفاده روزانه بسیار مناسب است دارای بند چرمی شیک و بادوام و همچنین فرم فلزی ضد زنگ به قطر 45 میلی متر با ضخامت 12mm می باشد. طول بند ساعت کاملا استاندارد بوده و براحتی توسط سگک می توانید برای اندازه مچ خود تنظیم نمایید. ساعت مچی مدل 8314 دارای عملکرد کرونوگراف و تاریخ شمار است.
علاوه بر موارد ذکر شده جنس شیشه ساعت مچی از شیشه هاردلکس ضد خش و مقاوم است و همچنین دارای اعداد و شماره های بسیار خوانا می باشد که خواندن را برای شما راحت تر می کند. ساعت مچی عقربه ای زیبای مدل Curren 8314 را می توانید در مهمانی ها و حتی ورزش و محیط بیرون از خانه بروی مچ دست خود داشته باشید و یا به عنوان هدیه در مراسم خاص و ویژه ای می توانید به عزیزان خود هدیه کنید.
توصیه می شود هنگام دوش گرفتن ، غواصی کردن و شنا از ساعت مچی استفاده نشود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی مردانه Curren 8314 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ساعت مچی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کورن مدل 8314 Curren 8314 For Male را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
45 میلی متر
فرم صفحه
گرد
جنس شیشه
شیشه هاردلکس
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
چرم
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم