برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-E310L-1A2VDF For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-E310L-1A2VDF For Men کد 14836 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-E310L-1A2VDF For Men ساعتی با قابلیت هایی چون مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، قابلیت نمایش 24 ساعته، عقربه های شب تاب و تاریخ شمار می باشد که بسیار منحصر به فرد و  زیباست.
در توصیف ویژگی های ظاهری ساعت مچی مردانه Casio MTP-E310L-1A2VDF می توان گفت که ساعتی روزمره و فش است و قابی فلزی و بند هایی چرمی دارد. رنگ غالب ساعت مچی MTP-E310L-1A2VDF For Men نارنجی_مشکی است که جلوه ای خاص به ساعت مچی بخشیده است.
کمپانی کاسیو در سال 1946 توسط تادائو کاشیو راه اندازی شد و تاثیر شگرفی بر پیشرفت اقتصاد ژاپن گذاشت و از همان سال تاسیس تاکنون موفقیت های چشمگیری در زمینه ی تولید ماشین حساب، دوربین فیلم برداری، تلفن همراه، ساعت  مچی، ساعت اتمی و غیره کسب کرده است.
ساعت مچی عقربه ای کاسیو MTP-E310L-1A2VDF For Men به دلیل کیفیت بالا و ظاهری زیبا می تواند به عنوان هدیه ای ارزشمند برای کسانی که دوستشان دارید باشد به همین منظور ساعت مچی Casio MTP-E310L-1A2VDF For Men با قیمتی مناسب ارائه شده است تا از خریدتان لذت ببرید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای MTP-E310L-1A2VDF  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-E310L-1A2VDF For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
روزمره، فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
جنس بند
چرم
رنگ بند
مشکی - نارنجی
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
منبع انرژی
باتری
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم