برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-V004D-7BUDF For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-V004D-7BUDF For Men کد 14676 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-V004D-7BUDF For Men ساعتی با تکنولوژی ساخت کوارتز است و انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می کند. ساعت یکی از وسیله های سنجش زمان است که امروزه کاربری زینتی هم دارد.
وقتی صحبت از کاربری زینتی است کیفیت، قیمت و برند ساعت مچی اهمیت خاصی پیدا می کند. اگر به دنبال ساعت مچی با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و زیبا هستید ساعت مچی های برند کاسیو را فراموش نکنید. ساعت مچی عقربه ای Casio MTP-V004D-7BUDF ساعتی لوکس , روزمره و رسمی است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
قابی گرد و صفحه ای به رنگ سفید، بدنه و بند هایی فلزی و نقره ای رنگ، شیشه ی محافظ معدنی با مقاومت بالا در برابر خط و خش و استفاده از قفل بند ضامن دار کلیپسی از جمله مشخصات ظاهری ساعت مچی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو MTP-V004D-7BUDF می باشند.
تاریخ شمار و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر از جمله امکانات مهم ساعت مچی مردانه Casio MTP-V004D-7BUDF می باشند. مقاومت ساعت مچی کاسیو MTP-V004D-7BUDF For Men در برابر آب این اطمینان را به شما می دهد که در صورت شنا کردن آسیبی به ساعت وارد نمی شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی Casio MTP-V004D-7BUDF For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو Casio MTP-V004D-7BUDF For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
لوکس , روزمره , رسمی
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سفید
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
Stainless Steel
رنگ بند
نقره ای
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
تاریخ شمار
دارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم