برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SRN047P1 For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SRN047P1 For Men کد 14467 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SRN047P1 For Men با منبع انرژی و تکنولوژی ساخت کینتیک محصول کشور ژاپن می باشد. کمپانی سیکو ساعت هایی شبیه به ساعت های اتوماتیک ساخته است که وزنه‌ ای در داخل آنها وجود دارد که با حرکت دست حرکت کرده و باعث تولید برق شده و برق تولید شده را در یک باتری قابل شارژ ذخیره می‌کند.
وقتی ساعت مدتی بی‌ حرکت می‌ماند عقربه‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی از حرکت می‌ایستند اما همچنان ساعت در حافظه در حال کار است و به محض اینکه ساعت را تکان دهید، دوباره عقربه‌ها به حرکت در‌می‌آیند. 
ساعت مچی عقربه ای SRN047P1 For Men شیشه ای معدنی دارد که شیشه های معدنی در حرارت های بالا مقاوم وضد خش می شوند.
ساعت مچی عقربه ای Seiko SRN047P1 لوکس, روزمره, فشن و کلاسیک می باشد که به دلیل نوع کاربری گسترده خود مناسب برای تمامی سلیقه ها می باشد. ساعت مچی لوکس ژاپنی SRN047P1 ترکیبی از صفحه ای گرد و سرمه ای رنگ همچنین بدنه و بندی از جنس فلز و نقره ای رنگ می باشد که بسیار هنرمندانه و ظریف ساخته شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی عقربه ای SRN047P1 For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SRN047P1 For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
لوکس_ روزمره_ فشن_ کلاسیک
تکنولوژی ساخت
کینتیک
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سرمه ای
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
جنس بند
فلزی
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
100 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم