برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNZG11J1 for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNZG11J1 for men کد 14448 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNZG11J1 for men محصول کمپانی ژاپنی سیکو می باشد. کمپانی سیکو ابتدا در سال 1881 در توکیو تحت عنوان فروش ساعت و جواهرات کار خود را آغاز کرد. 11 سال بعد در سال 1892 اولین ساعت دیواری را با عنوان سیکوشا به معنی کاخ مهارت های نفیس به بازار ارائه داد.
ساعت مچی مردانه سیکو SNZG11J1 ساعتی لوکس با صفحه ای گرد به رنگ سرمه ای می باشد که کاربری های گسترده ای دارد و مناسب برای تیپ های روزانه، اسپرت و حتی برای مهمانی های بسیار خاص ساعتی رسمی می باشد. بدنه ای از جنس استیل و نقره ای رنگ و نیز بندی از جنس برزنت و سرمه ای رنگ هماهنگی زیبا و ظریفی با رنگ صفحه ی ساعت مچی SNZG11J1 دارد که ترکیبی خاص ایجاد کرده و ساعت مچی زیبای ژاپنی را بشدت میان آقایان محبوب ساخته است.
یکی از ویژگی های مهم ساعت مچی عقربه ای SNZG11J1 مقاوم بودن در برابر آب تا فشار 10ATM می باشد. مقاوم بودن در برابر آب از ویژگی های مهمی است که هر کس در ساعتی که قصد خرید آن را دارد به دنبالش می گردد. ساعت مچی مردانه Seiko SNZG11J1 قابلیت هایی چون تاریخ شمار، نمایش ایام هفته و عقربه های شب تاب را نیز دارد که قابلیت روشنایی در محیطی تاریک از ویژگی های برجسته یک ساعت خوب و کاربردی می باشد.
شیشه ی معدنی ساعت مچی Seiko SNZG11J1 for men از شیشه و ترکیب چند عنصر مقاوم در برابر خش ساخته شده که هفت برابر سخت تر از کریستال آکریلیک می باشد. از ویژگی هایی که توجه همه را جلب خواهد کرد کار کردن موتور ساعت مچی Seiko SNZG11J1 با حرکت دست می باشد.  
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی عقربه ای Seiko SNZG11J1 for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNZG11J1 for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
روزمره_ رسمی_ اسپرت_ لوکس
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سرمه ای
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
استیل
جنس بند
برزنت
رنگ بند
سرمه ای
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
10ATM
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
عقربه های شب تاب
دارد
سایر مشخصات
قابلیت نمایش ایام هفته
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم