برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو seiko 7T34 for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو seiko 7T34 for men کد 14441 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو seiko 7T34 for men ساعتی روزمره، رسمی و کلاسیک می باشد که به دلیل نوع کاربری متفاوت و گسترده ی خود بسیار محبوب می باشد. جنس بدنه ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو استیل براق می باشد که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاومت دارد.
سازندگان ساعت مچی لوکس سیکو جنس شیشه seiko 7T34 را هاردلکس انتخاب کرده اند زیرا ضد خش و مقاوم است. انتخاب شیشه در ساخت ساعت بسیار حساس و مهم می باشد زیرا اولین چیزی که در برخورد با یک ساعت به چشم می خورد نوع شیشه به کار رفته است.
ساعت مچی جذاب مردانه سیکو محصول سال 2005 کشور ژاپن می باشد. از ویژگی های برجسته ی ساعت مچی seiko 7T34 for men می توان به مجهز بودن به 4 موتور همچنین مقاوم بودن در برابر فشار و ضربه اشاره نمود همچنین ساعت مچی seiko 7T34 دارای کامپیوتر هوانوردی می باشد از این رو نام دیگر ساعت کلاسیک سیکو، ساعت مچی مچی عقربه ای مردانه سیکو خلبانی می باشد.
اعداد و ارقام و واحد های اندازه گیری روی حلقه ی بیرونی ساعت مچی 7T34 طراحی شده است که این امکان را به شما می دهد تا با چرخاندن آن بسیاری از تبدیلات واحدهای اندازه گیری را به سرعت محاسبه کنید. تبدیل کیلومتر به مایل ، تبدیل گالن به لیتر، محاسبه زمان بر اساس مسافت، محاسبه سوخت مصرفی براساس مسافت و نیز تعیین جهت های جغرافیایی انجام عمل ضرب وتقسیم از جمله کاربرد های حرفه ای ساعت seiko 7T34 for men می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی seiko 7T34 for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو seiko 7T34 for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
روزمره, رسمی, اسپرت, لوکس
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
هاردلکس
جنس بدنه
استیل
توضیحات جنس بدنه
جنس بدنه از استیل براق مقاوم ضد خش و ضد ضربه می باشد.
جنس بند
استیل
رنگ بند
نقره ای
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
دارد
مقاوم در برابر ضربه
هست
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
سرعت سنج (تاکی متر)
دارد
عقربه های شب تاب
دارد
سایر مشخصات
دارای کامپیوتر هوانوردی، مجهز به 4 موتور، مقاوم در برابر فشار و ضربه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم