برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNP127P

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو Seiko SNP127P کد 12622 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیکو Seiko SNP127P1 یک ساعت بسیار لوکس و فوق العاده زیبا و انتخابی مناسب برای آقایان شیک پوش است شامل صفحه‌ی گرد و سبز رنگ و جنس شیشه  ساعت از یاقوت است که  اعداد رومی  دور صفحه آن حالت باشکوهی را به نمایش می دهند و عقربه‌ها و خطوط طلایی به کار رفته در صفحه و تاج کوک بزرگ و طلایی رنگ به این زیبایی افزوده است.

ساعت مچی Seiko SNP127P1 بدنه ای از استیل مقاوم و نقره‌ای رنگ دارد که در کنار کریستال سافایر (یاقوت مصنوعی با مقاومت بالا) محافظ صفحه و عقربه‌ها از آن مجموعه‌ای بسیار مقاوم در برابر ضربات و خش‌های احتمالی ساخته است. ساعت مچی سیکو SNP127P1 مقاوم به آب و تا عمق 100 متری از سطح آب همسفر خوبی برای کاربر خود خواهد بود. روی صفحه‌ی سبز رنگ این ساعت علاوه بر عقربه‌های اصلی، دو عقربه‌ی فرعی نیز تعبیه شده که نام ماه میلادی و حالت 24 ساعته‌ی زمان را نشان می دهند.

ساعت مچی Seiko مانند سایر محصولات برند سیکو از مرغوب ترین نوع چرم در بند آن به کار رفته است. بندی از مرغوب‌ترین نوع چرم طبیعی و ضد حساسیت به رنگ قهوه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. تقویم به کار رفته در سیکو SNP127P1  تاریخ را به صورت شماره‌ی روز ماه  نشان می‌دهد. 

سیکو به عنوان رقیبی بسیار جدی برای ساعت‌های معروف سوییسی محسوب شده و جایگاه آن به عنوان یک ساعت‌ساز پیشرو به خوبی تثبیت شده است. سیکو که همواره به آخرین فناوری‌های روز مجهز است، افتخارات خود را روز به روز افزایش می‌دهد. بسیاری از اختراعات در زمینه‌ی ادوات زمان سنجی، محصول مراکز تحقیقاتی سیکو هستند: اولین ساعت کوارتز، اولین LCD از جنس کوارتز، ساعت‌هایی با تقویم صد ساله و نخستین ساعت عقربه‌ای هوشمند جهان همه از ابداعات سیکو هستند. در سال 1992 میلادی با معرفی فناوری کینتیک، سیکو گامی دیگر در پیشرفت ساعت‌های مچی برداشت: ساعت‌های آنالوگی که برای شارژ تنها به حرکت دست احتیاج داشتند. سیکو با تکیه بر تنوع محصولاتش قسمت بزرگی از بازار ساعت جهان را در دست دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیکو Seiko SNP127P1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیکو Seiko SNP127P1 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره (کلاسیک)
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
42 میلی متر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سبز
جنس شیشه
یاقوت
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
Stainless Steel
جنس بند
چرم
رنگ بند
قهوه ای
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
100 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
خازنی یا کینتیک
عقربه های شب تاب
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم