برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK336

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK336 کد 8668 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK336 مدلی زیبا از مجموعه سواچ است که با طرحی دوست داشتنی و زینتی مورد استفاده روزمره بسیاری از خانم های خوش سلیقه قرار گرفته است و همچون زیوری زیبا در دست بانوان می درخشد. ساعت Swatch LK336 دارای صفحه ای به قطر 25 میلی متر و به شکل گرد و به رنگ نقره ای ساخته شده است و  روی آن عقربه‌ های فلزی در ابعادی مطلوب طراحی و تعبیه شده‌ اند و غیر از اعداد 12 و 6 نشانگر های نقطه‌ ای برای ساعت‌ های دیگر استفاده شده است تا روی صفحه ساعت زنانه سواچ LK336 به خوبی قابل مشاهده باشند. 
قاب ساعت سواچ  LK336  شفاف بوده و از طریق دو بخش فلزی که از طراحی زینتی و زیبایی بهره‌ مند بوده، به بند متصل می‌ شود. بند صدفی ساعت زنانه Swatch LK336 علاوه بر بخش اصلی که قاب ساعت را در بر می‌ گیرد، از دو ردیف مرواریدی اضافه نیز برخوردار است که با توجه به طراحی شیک و ساده قاب و صفحه ساعت جلوه خاصی به این مدل می‌ بخشد. جنس شیشه ساعت مچی Swatch LK336 از کریستال معدنی است که هر گونه خراش احتمالی را دفع می کند.قابلیت ضد آب بودن حتی در عمق 30 متر ویژگی منحصر بفردیست که کیفیت بالای ساعت مچی زنانه LK336 را نشان می دهد. منبع تامین انرژی ساعت زنانه LK336 باتری است. ساعت LK336 با طرحی فشن و شیک و زینتی نظر بسیاری از بانوان شیک پوش و زیبا پسند را به خود جلب کرده است.  
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه Swatch LK336 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه سواچ Swatch LK336 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم