برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-1357SG-1CDF for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-1357SG-1CDF for women کد 5668 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-1357SG-1CDF for women ساعتی لوکس می باشد که برای مصرف روزانه بانوان طراحی شده است. ساعت مچی کاسیو LTP-1357SG-1CDF دارای صفحه ی مستطیل شکل است که به رنگ سیاه بوده و سه عقربه ی ظریف به رنگ طلایی بر روی آن تعبیه شده است.
چهار عدد 3 و 6 و 9 و 12 با فرم رومی در چهار طرف صفحه درج شده اند و زیبایی ساعت را چند برابر کرده اند. جنس بدنه ی ساعت مچی زنانه LTP-1357SG-1CDF استیل ضد زنگ بوده و همچنین تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. موتور ساعت با استفاده از تکنولوژی کوارتز ساخته شده است. 
بند های ساعت مچی عقربه ای زنانه Casio LTP-1357SG-1CDF فلزی و به رنگ طلایی و نقره‌ای می باشند و نیز قفل بند به کار رفته در ساعت مچی ضامن دار (کلیپسی) است. ساعت مچی Casio LTP-1357SG-1CDF اولین انتخاب هر خانم خوش سلیقه ای می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی کاسیو LTP-1357SG-1CDF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-1357SG-1CDF for womenرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
لوکس , روزمره
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
فرم صفحه
مستطیل
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
stainless steel
رنگ بند
طلایی نقره ای
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم