برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V004D-7BUDF For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V004D-7BUDF For Women کد 14677 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V004D-7BUDF For Women ساعتی با قاب گرد و صفحه ای به رنگ سفید است. بند ها و بدنه ی ساعت مچی عقربه ای LTP-V004D-7BUDF فلزی و به رنگ نقره ای می باشند همچنین تناسب بسیار زیادی با صفحه ی ساعت مچی Casio LTP-V004D-7BUDF دارند.
کمپانی کاسیو همواره در تلاش است محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند تا مشتریان خود را راضی نگه دارد. محصولات برند کاسیو محصولاتی با دوام بسیار بالا هستند که در گذر زمان کمترین آسیبی به آن ها وارد می شود بنابراین برای افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند ساعت مچی های برند کاسیو بهترین انتخاب خواهند بود.
تاریخ شمار و مقاومت در برابر آب از جمله امکانات ساعت مچی LTP-V004D-7BUDF For Women می باشند. ساعت مچی عقربه ای Casio LTP-V004D-7BUDF ساعتی با تکنولوژی ساخت کوارتز است که انرژی خود را از باتری تامین می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی کاسیو LTP-V004D-7BUDF For Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V004D-7BUDF For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم