برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V002D-1AUDF For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V002D-1AUDF For Women کد 14615 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V002D-1AUDF For Women ساعتی زیبا و جذاب می باشد که مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. خانم ها اهمیت زیادی به ظاهر خود می دهند پس به طبع وجود ساعتی زیبا که کاربری متنوعی دارد بسیار لازم است.
ساعت مچی عقربه ای Casio LTP-V002D-1AUDF For Women ساعتی با کاربری روزمره , کلاسیک و رسمی می باشد که با بسیاری از لباس های شما ست خواهد شد. در بررسی ظاهر ساعت مچی زنانه LTP-V002D-1AUDF می توان گفت که بدنه و بند هایی فلزی به رنگ نقره ای دارد.
جنس شیشه ی ساعت مچی عقربه ای زنانه LTP-V002D-1AUDF معدنی می باشد. شیشه های معدنی شیشه هایی مقاوم و ضد خش می باشند. انتخاب شیشه ی محافظ یکی از مهم ترین بخش های ساخت ساعت می باشد زیرا در برخورد با یک ساعت اولین چیزی که توجه را به خود جلب می کند صفحه و شیشه ی محافظ صفحه است.
در بررسی امکانات و قابلیت های ساعت مچی عقربه ای LTP-V002D-1AUDF For Women دارای موتور کوارتز ژاپنی، مقاومت در برابر آب و تاریخ شمار می باشد. تاریخ شمار ساعت مچی Casio LTP-V002D-1AUDF شماره ی روز ماه را نمایش می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو LTP-V002D-1AUDF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو Casio LTP-V002D-1AUDF For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم