برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه سیکو Seiko SNDV35P1 For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه سیکو Seiko SNDV35P1 For Women کد 14572 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه سیکو Seiko SNDV35P1 For Women ساعتی با صفحه ای به رنگ سفید و بند هایی چرمی به رنگ صورتی که روی بدنه ای فلزی و نقره ای رنگ نصب شده است. طراحی زیبا و منحصر به فرد ساعت مچی Seiko SNDV35P1 For Women هرخانم و دختر خانمی را به وجد می آورد.
تکنولوژی ساخت ساعت مچی Seiko SNDV35P1 الکترونیکی (کوارتز) می باشد. برند ژاپنی از دهه‌ی 1960 شروع به طراحی ساعت های کوارتز کرد. آوازه ی کمپانی سیکو سبب شد که زمان‌ سنج المپیک 1964 توکیو توسط کمپانی سیکو تهیه گردد.
سیکو 1278 ساعت کرونومتر دار برای مسابقات تهیه نمود و در همان سال اولین ساعت‌ های مجهز به کرونومتر کوارتز توسط کمپانی سیکو روانه بازار شدند.. ساخت ساعت های المپیک اعتبار جهانی کمپانی ژاپنی سیکو را افزایش داد. امروزه برند سیکو یکی از موفق ترین برند های تولید کننده ساعت در عرصه جهانی می باشد.
مقاومت در برابر آب، دارا بودن تاریخ شمار، مجهز بودن به کرنومتر و منبع انرژی باتری از ویژگی های ساعت مچی عقربه ای Seiko SNDV35P1 For Women می باشد. ساعت مچی عقربه ای SNDV35P1 For Women کاربری های متنوعی چون لوکس، روزمره، فشن و کلاسیک دارد و در هر مکان و موقعیتی با لباس شما ست خواهد شد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی زنانه SNDV35P1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه سیکو Seiko SNDV35P1 For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
لوکس , روزمره , فشن , کلاسیک
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سفید
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
جنس بند
چرم
رنگ بند
صورتی
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50متر
تاریخ شمار
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم