برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio AE-1200WH-1AVDF For Men and Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio AE-1200WH-1AVDF For Men and Women کد 14668 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio AE-1200WH-1AVDF For Men and Women از جمله ساعت مچی های ضد آب می باشد که کمپانی کاسیو در سال 1946 اولین نمونه ساعت مچی ضد آب را تولید و روانه ی بازار کرد. کاسیو یک شرکت کامپیوتری است که بخش اصلی آن در توکیو است. شرکت کاسیو در ساخت محصولاتی چون ماشین‌حساب‌ها، وسایل صوتی، رایانه‌ های دستی، دوربین‌، ابزارهای موسیقی و ساعت مچی شهرت دارد.
نسل جدید ساعت مچی های کاسیو تفاوت زیادی با نسل های قدیم ساعت مچی دارند و این موضوع خود گواهی بر پیشرفت روزافزون کمپانی بزرگ کاسیو می باشد. قیمت مناسب، کیفیت و تنوع بسیار بالا از دلایل مهم محبوبیت برند کاسیو در میان مردم می باشند.
دارا بودن 5 زنگ هشدار، تایمر، ساعت جهانی، نور پس زمینه، ساعت جهانی، آلارم، کرنومتر، قابلیت نمایش 24 ساعته، نمایش تقویم ایام هفته، مقاومت در برابر آب تا عمق متر و منبع انرژی باتری از جمله امکانات و قابلیت های ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه AE-1200WH-1AVDF می باشند.
بدنه ی ساعت مچی Casio AE-1200WH-1AVDF از جنس پلاستیک و بند هایی از جنس رزین دارد. شیشه ی محافظ ساعت مچی دیجیتالی کاسیو AE-1200WH-1AVDF معدنی است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. رنگ غالب ساعت مچی AE-1200WH-1AVDF For Men and Women مشکی می باشد و ساعتی ورزشی و روزمره (کلاسیک) است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه و مردانه Casio AE-1200WH-1AVDF For Men and Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio AE-1200WH-1AVDF For Men and Women را با قیمت مناسفب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-04-12

سلام در مورد اصل بودن و ضد آب بودن این ساعت سوال داشتم

پاسخ فروشگاه:

درود
اصل و ضد آب است
موفق باشید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم