برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio DB-380-1DF For Men and Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio DB-380-1DF For Men and Women کد 14649 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio DB-380-1DF For Men and Women ساعتی ژاپنی و محصول کمپانی کاسیو می باشد. کمپانی کاسیو از جمله کمپانی های ساخت ساعت مچی های بادوام است تا در گذر زمان کمترین آسیبی به ساعت مچی وارد شود.
نوع کاربری ساعت مچی دیجیتالی DB-380-1DF روزمره و کلاسیک می باشد. قاب مربعی شکل، بدنه و بند هایی فلزی و نقره ای رنگ، شیشه ی محافظ معدنی و قفل بند ضامن دار (کلیپسی) از دیگر ویژگی های ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه Casio DB-380-1DF می باشند.
مقاومت در برابر آب، تاریخ شمار، کرنومتر، آلارم، نور پس زمینه، منبع انرژی باتری از جمله قابلیت های ساعت مچی Casio DB-380-1DF می باشند. ساعت مچی کاسیو DB-380-1DF For Men and Women اولین انتخاب هر خانم و آقای شیک پوشی می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو DB-380-1DF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی دیجیتالی زنانه و مردانه کاسیو Casio DB-380-1DF For Men and Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع کاربری
روزمره (کلاسیک)
فرم صفحه
مربع
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
جنس بند
فلزی
رنگ بند
نقره ای
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
دارد
تاریخ شمار
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم