برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو Casio AE-1300WH-8AVDF For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو Casio AE-1300WH-8AVDF For Men کد 14601 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو Casio AE-1300WH-8AVDF For Men ساعتی ورزشی، روزمره و کلاسیک می باشد. ساعت های دیجیتالی بسیار منحصر به فرد می باشند و محبوبیت خاصی بین اقایان دارند. ساعت مچی دیجیتالی AE-1300WH-8AVDF امکانات بسیار خاصی دارد. یکی از این ویژگی ها داشتن باتری با 10 سال عمر می باشد.
کاسیو یکی از مشهور ترین برند های دنیای دیجیتال می باشد که بسیاری از نوآوری‌های هوشمند دنیا را در کارنامه ی درخشان خود ثبت کرده است. کمپانی کاسیو بیش از نیم قرن تجربه در ساخت محصولات الکترونیکی دارد و اولین ماشین حساب دیجیتال کوچک جهان را در سال 1957 به بازار عرضه کرد.
از دیگر ویژگی های ساعت مچی دیجیتالی کاسیو AE-1300WH-8AVDF For Men دارا بودن ساعت جهانی و نمایش 29 منطقه ی زمانی مختلف است. تاریخ شمار، قابلیت نمایش 24 ساعته، کرنومتر، آلارم، نور پس زمینه و مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر از دیگر امکانات ساعت مچی AE-1300WH-8AVDF For Men می باشند.
فرم صفحه ی ساعت مچی Casio AE-1300WH-8AVDF For Men مربع است دارای بدنه ای از جنس رزین و بند های لاستیکی به رنگ مشکی می باشد. نوع قفل بند ساعت مچی دیجیتالی Casio AE-1300WH-8AVDF For Men سگکی ساده است و از  منبع انرژی ساعت مچی AE-1300WH-8AVDF باتری می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو AE-1300WH-8AVDF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو Casio AE-1300WH-8AVDF For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم