برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساعت مچی زنانه آرمیترون دیجیتال Armitron Sport Women's 45/7012

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی زنانه آرمیترون دیجیتال Armitron Sport Women's 45/7012 کد 13083 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • آبی
  • صورتی
  • سبز
  • مشکی
  • سفید
  • آبی دریایی
  • بنفش ملایم
  • سرخابی
  • سرمه ای
نام تجاری:
3,369,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه آرمیترون دیجیتال Armitron Sport Women's 45/7012 یک ساعت اسپرت بسیار زیبا و کارآمد از کمپانی محبوب و معتبر امریکایی آرمیترون می باشد . ساعت زنانه 7012 آرمیترون یک ساعت کرنوگراف با بند و قابی از جنس رزین مرغوب و صفحه ی گردی به قطر 27 میلیمتر و ضخامت 11 میلیمتر می باشد که در 10 رنگ بسیار زیبا و درخشان طراحی و تولید گردیده است. پهنای بند ساعت 7012 آرمیترون 12.5 میلیمتر می باشد که با یک قفل کمربندی به دور مچ دست بسته می شود . وزن بسیار سبک این ساعت مچی زنانه در کنار قابلیت ها و طراحی خلاقانه ی آن سبب گردیده که بتوان ساعت 7012 را یک ساعت همه کاره و روزمره ی بسیار مناسب به شمار آورد . از ویژگی های دیگر ساعت آرمیترون زنانه می توان به موتور کوارتز ژاپنی آن ، قابلیت نمایش زمان دوگانه ، تاریخ شمار ، نور پس زمینه و همچنین قابلیت ضد آب بودن آن تا 100 متر اشاره نموده که موجب شده بتوان از 7012 برای شنا و اسنوکرلینگ استفاده نمود اما این ساعت برای غواصی مناسب نمی باشد. 
ساعت مچی زنانه 7012 آرمیترون در ده رنگ مشکی ، آبی روشن ، آبی ، سرمه ای ، صورتی ، سرخابی ، سفید ، بنفش یاسی ، سبز و نقره ای طراحی گردیده که به غیر از رنگ های سفید و آبی روشن آن که قابی به رنگ رزگلد دارند ، الباقی با قابی نقره ای رنگ طراحی شده اند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه آرمیترون دیجیتال Armitron Sport Women's 45/7012 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی زنانه آرمیترون دیجیتال Armitron Sport Women's 45/7012 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
27 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
جنس شیشه
اکرولیک
جنس بدنه
رزین
جنس بند
رزین
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
100 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
دارای زمان دوگانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم