برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

ساعت طلا زنانه اینویکتا 1645 انجل وایت Invicta Women's 1645 Angel White 18k Gold

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت طلا زنانه اینویکتا 1645 انجل وایت Invicta Women's 1645 Angel White 18k Gold کد 12504 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,778,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت طلا زنانه اینویکتا 1645 انجل وایت Invicta Women's 1645 Angel White 18k Gold یک ساعت بسیار شیک و با کیفیت ساخت کشور امریکاست که قاب آن از طلای 18 عیار رزگلد ساخته شده است و نگین های کریستالی تراش خورده و مرغوبی دورتادور قاب را مزین کرده است. ساعت انجل وایت دارای کرنومتر می باشد و قطر صفحه ی آن نیز 38 میلیمتر است. ساعت 1645 اینوکتا تا 30 متر زیر آب مقاوم می باشد اما نمی توان از آن در حمام و یا شنا استفاده نمود . قاب این ساعت از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و بند آن نیز سیلیکونی و به رنگ مشکی می باشد. نمایشگر تاریخ ، صفحه ای سفید با قابی رزگلد ، عقربه های شب تاب و نگین های تراش خورده مرغوب از ویژگی های منحصر به فرد ساعت اینویکتا محسوب می گردد. پهنای بند ساعت نیز 21 میلیمتر و ضخامت قاب صفحه ی آن 12 میلیمتر می باشد. از ساعت انجل وایت اینویکتا می توان در هر زمان و هر مکانی استفاده نمود. ظاهر شیک و لوکس این ساعت سبب شده تا به یکی از پرفروش ترین های برند اینویکتا تبدیل شود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ساعت طلا اینویکتا 1645 Angel Wihite را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت طلا زنانه اینویکتا 21382 وایلدفلاور Invicta Women's 21382 Wildflower 18k Gold دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت طلا زنانه اینویکتا 21382 وایلدفلاور Invicta Women's 21382 Wildflower 18k Gold را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
کلاسیک , روزمره , رسمی
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
28 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سفید
جنس شیشه
کریستال
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
طلای 18 عیار زرگلد و استیل ضد زنگ
جنس بند
سیلیکون
رنگ بند
مشکی
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
منبع انرژی
باتری
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-16

با سلام در حقیقت ضد آب بودن ساعت ها در شرایط آزمایشگاهی با مقیاس متر و یا بار محاسبه می گردد که هر بار فشار معادل با 10 متر می باشد. این ویژگی که در اکثر ساعت ها ذکر می شود به معنای میزان مقاومت ساعت در مقابل فشار آب بوده و لزوما به معنای استفاده ی حرفه ای از آن نمی باشد . بلکه شرکت های تولید کننده ی ساعت هستند که با توجه به شرایط تولید میزان نفوذ پذیری آب را اعلام می دارند. در مورد این ساعت نیز کمپانی اینوکتا اعلام داشته که ساعتش در مقابل تراوش آب ، تعریق و به طور مثال در زیر باران در مقابل نفوذ آب مقاوم است و نمی توان آن را به طور کامل درون آب فرو نمود. برای روشن تر شدن این موضوع در ذیل راهنمای عمومی برای سطوح مختلف مقاومت در برابر آب ساعت مچی ضد آب ذکر می شود: نشان (Water Resistance): این علامت بیانگر این نکته است که ساعت شما در مقابل آبهایی که روی آن ریخته می شود یا تعریق و آب قطره ای مقاومت دارد. مقاوم تا۳۰ متر: مقابل رطوبت و رها شدن در آب مقاوم است اما نه برای شنا کردن و فشار بیش از حد آب مناسب نمی باشند. مقاوم تا ۵۰ متر : مقابل رطوبت و رها شدن در آب مقاوم است همچنین برای شنا کردن در آب هایی با عمق پایین مقاومت دارد. مقاوم تا ۱۰۰ متر: این ساعت ها برای استفاده هنگام شنا در هر عمقی مجاز می باشد. مقاوم تا ۲۰۰ متر:ساعتی با ۲۰۰ متر مقاومت در برابر آب را می توان در غواصی های غیر حرفه ای استفاده نمود. مقاوم تا ۱۰۰۰ متر: مقاومت این نوع ساعت در برابر آب به میزانی است که به راحتی برای قواصان حرفه ای قابل استفاده است.

1396-10-13

میشه توضیح بدید چه طور یک ساعت تا سی متر زیر اب مقاومت داره ولی نمیشه توی حمام یا شنا از اوناون استفاده کرد؟؟؟؟؟؟؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم