برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پشت حلقه نقره دستساز کد S115

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پشت حلقه نقره دستساز کد S115 کد 6364 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پشت حلقه نقره دستساز کد S115 محصولی زیبا و شیک است که با ظرافت و جذابیتی که دارد توجه هرکسی را به خود جلب می کند . انگشتر کد S115 کاملا دستساز بوده و با سنگ زبرکونیا زینت داده شده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است . سطح پشت حلقه ای  کد S115 با طلای سفید آبکاری شده است که علاوه بر افزایش درخشش پشت حلقه ای باعث ثبات رنگ آن تا مدتها خواهد شد. سایز سنگ زیرکونیا 1 میلی متر بوده که اگر در کمتر از 6 ماه مشکلی برای آن پیش بیاید می توانید از گارانتی محصول استفاده نمایید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پشت حلقه نقره دستساز کد S115 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پشت حلقه نقره دستساز کد S115 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید زیورآلات اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
خانم ها
جنس
نقره
نوع
دست ساز
سنگ
دارد
جنس سنگ
زیرکونیا
قطر
1 میلی متر
رنگ نگین
امکان انتخاب رنگ نگین وجود دارد
سایر توضیحات
- نقره ۹۲۵
- آبکاری رادیوم جهت ماندگاری رنگ بهتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم