برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ریمل الیزاموتیک مکسی لش ELIZA MUTIC MAXI LASH

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ریمل الیزاموتیک مکسی لش ELIZA MUTIC MAXI LASH کد 14875 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ریمل الیزاموتیک مکسی لش ELIZA MUTIC MAXI LASH با هر نوع پوستی سازگار بوده و به هیچ عنوان حساسیت و حتی سوزشی در چشم ها ایجاد نمی کند.
ریمل ELIZA حاوی کراتین می باشد ، و مژه ها را تقویت می کند، دارای یک برس از جنس مرغوب بوده و برس کشیدن مژه ها را براحتی فراهم می کند.
اگر می خواهید که مژه های بلند و طبیعی داشته باشید ریمل الیزاموتیک MAXI LASH می تواند اتنخاب خوبی برای شما عزیزان باشد ، پس از استفاده از ریمل اصلا احساس سنگینی نکرده و مژه هایتان را فوق العاده خوش حالت و طبیعی و بلند می کند. ریمل مکسی لش زیبایی طبیعی را به چشمان شما می بخشد و حالت مژه ها را بخوبی حفظ می کند.
بدلیل ماندگاری بالا و کیفیت قابل توجهی که داشته ارزش خرید و امتحان کردن را دارد.
ریمل الیزاموتیک مژه ها را کاملا بلند و مشکی کرده و هیچ گونه چسبندگی بین مژه ها ایجاد نمی کند و پس از استفاده ، سریع روی مژه ها خشک می شود، برای همین منظور برای افرادی که هنگام رفتن به بیرون از منزل و یا کار عجله دارند بسیار مناسب است.
ریمل مکسی لش هنگام پاک کردن سریع و راحت با آب پاک می شود و هرگز به مژه ها آسیب نمی رساند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ریمل الیزاموتیک مکسی لش را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریمل الیزاموتیک مکسی لش دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ریمل الیزاموتیک مکسی لش ELIZA MUTIC MAXI LASH را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
رنگ
مشکی
حجم
9 میلی لیتر
کشور سازنده
ایتالیا
سایر توضیحات
فرمولاسیون 100 % ایتالیایی از بهترین مواد اروپایی که در پوکه های ساخت آلمان پر شده و بسته بندی می شود.
ضد آب
نیست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم