برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ریمل مو لکسیون پرمننت Laction Permanent Hair Mascara

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ریمل مو لکسیون پرمننت Laction Permanent Hair Mascara کد 14773 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ریمل مو لکسیون پرمننت Laction Permanent Hair Mascara به شما کمک می کند مو های خاکستری خود را  به صورت یکپارچه بپوشانید و ظاهری کاملا طبیعی به موهای شما می بخشد.ریمل لکسیون در برابر آب مقاومت بالایی دارد و تا چندین روز بر روی موهای شما بسته به نوع شامپویی که استفاده می کنید میتواند باقی بماند ریمل موی لکسیون از بهترین و مرغوب ترین مواد و عاری از هرگونه مواد شیمیایی خشن تهیه شده است و با استفاده از ریمل لکسیون لطافت مو های شما حفظ می شود و لازم نیست نگران آسیب رسیدن به موهایتان باشید.
ریمل مو لکسیون پس از استفاده  بلافاصله خشک می شود و شما میتوانید در زمان اضطراری و موقع رفتن به مهمانی هایی که عجله دارید از آن استفاده کنید.ریمل لکسیون به آسانی قابل استفاده است و باعث جمع شدن موهایتان در یکجا نمی شود و تارهای موی شما را  به صورت جدا جدا رنگ می کند و با تکرار مصرف و گذشت زمان، رنگ پذیری موها بهتر شده و دوام بیشتری پیدا می کند.ریمل مو لکسیون دارای بطری کوچک و سبکی است که شما می توانید به راحتی آن را حمل کنید و در زمان هایی که نیاز دارید استفاده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریمل مو Permanent دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco ریمل مو لکسیون پرمننت Laction Permanent Hair Mascara را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریمل مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ریمل مو
رنگ
مشکی
حجم
8 میلی لیتر
سایر توضیحات
ریمل مو نیمه دائم پوشاننده موی سر،مناسب برای پوشاندن موهای سفید و خاکستری،مناسب برای موهای مشکی،دارای خاصیت ایجاد سایه روشن در مو،مقاوم در برابر شست و شو
ضد آب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم