برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ریمل دو سر مو لکسیون روتوش Laction Retouche Hair Mascara

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ریمل دو سر مو لکسیون روتوش Laction Retouche Hair Mascara کد 14755 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای تیره
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ریمل دو سر مو لکسیون روتوش Laction Retouche Hair Mascara اگر به دنبال بهترین پوشش برای موهای سفید و خاکستری خود هستید و با مواهی سفید خود خداحافظی کنید ،ریمل دو سر Laction Retouche به عنوان یک فرمول منحصر بفرد می باشد.
با استفاده از ریمل دو سر ، به شما اجازه می دهد که در عرض چند دقیقه موهای خود را از ریشه تا نوک رنگ کنید و موهای سفید و خاکستری خود را با استفاده از ریمل روتوش بپوشانید. پس از استفاده از ریمل موی لکسیون موها به رنگ طبیعی جلوه می کند و به مدت 10 روز دوام داشته و به شما امکان می دهد که از رنگ آمیزی دوباره ، بمدت چند روز فاصله بگیرید.
ریمل روتوش ضد آب بوده و در برابر آب از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و حداکثر کارایی را به محصول می دهد.
ریمل دو سر روتوش دارای دو کاربرد می باشد: از جمله رنگ کردن ریشه مو و بقیه مو ها و برای رسیدن به نتیجه دلخواه ، بلافاصله می توان از ریمل مو استفاده نمود.
دستور العمل : از ریمل مو Retouche برای موهای خشک و تمیز استفاده کنید و پس از استفاده بصورت 5 دقیقه زمان بدهید تا خشک شود ، از تماس با پوست خودداری کرده و در صورت تماس با پاک کننده های آرایشی ناحیه را تمیز کنید.
ریمل Laction Retouche بی نظیر می باشد و رنگ موهای شما را تثبیت کرده و باعث می شود در هر بار دوام بیشتری داشته باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریمل دو سر مو Laction Retouche دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco ریمل دو سر مو لکسیون روتوش Laction Retouche Hair Mascara را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
رنگ
قهوه ای تیره
حجم
8 میلی لیتر
سایر توضیحات
- دارای دو برس متفاوت- ریمل مو نیمه دائم پوشاننده موی سر- مناسب برای پوشاندن موهای سفید و خاکستری- مناسب برای موهای قهوه ای تیره- دارای خاصیت ایجاد سایه روشن در مو- مقاوم در برابر شست و شو
ضد آب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم