برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیمانه حمل شیر خشک فیلیپس اونت philips avent A135/06 milk powder dispenser

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیمانه حمل شیر خشک فیلیپس اونت philips avent A135/06 milk powder dispenser کد 12138 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیمانه حمل شیر خشک فیلیپس اونت philips avent A135/06 milk powder dispenser یک ظرف درب دار است که درونش به سه قسمت تقسیم شده است. برای مواقعی که بیرون از خانه هستید می توانید شیر خشک کودک را بنا به میزان مصرفش در قسمت های ظرف ریخته و در زمان استفاده با باز کردن درب پیمانه محتویاات را به داخل شیشه شیر کودک تخلیه کنید. همچنین می توان قسمت تقسیم کننده ظرف را نیر برداشته و از آن به عنوان یک ظرف نگهدارنده معمولی استفاده کنید. پیمانه حمل شیر خشک وسیله ای بسیار مناسب برای کودکانی است که از شیر مادر تغذیه نمی کنند و به وسیله آن به آسانی می توان در هر کجا شیر کودک را تهیه نمود. نگه داشتن شیر آماده در شیشه و مصرف مجدد آن برای کودک صحیح نیست و بایستی هر بار شیر کودک را تازه درست کرد. با این پیمانه ی فیلیپس اونت مشکل نگهداری شیر خشک کودک کاملا قابل حل می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیمانه حمل شیر خشک فیلیپس اونت philips avent A135/06 milk powder dispenser دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیمانه حمل شیر خشک فیلیپس اونت philips avent A135/06 milk powder dispenser را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیمانه شیر خشک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
پیمانه حمل شیر خشک
جنس
پلاستیک
مقاوم در برابر حرارت
نیست
سایر توضیحات
دارای سه قسمت مجزا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم