برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic Camcorder HC-X1000 Video Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic Camcorder HC-X1000 Video Camera کد 11642 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic Camcorder HC-X1000 Video Camera با اندازه کوچک خود و قابلیت های بسیاری که دارد می تواند تصاویری با فرمت 4K را برایتان ضبط نماید. لنز LEICA بکار برده شده در HC-X1000 یکی از نقاط قوت این دوربین محسوب می گردد و می تواند با محدوده دید 29-600 میلیمتری و قدرت زوم تا 20 برابر ، تقریبا در تمام موارد کاملا بی نقص عمل کرده و بهترین کیفیت را از سوژه مورد نظرتان ضبط و ثبت نماید. قدرت زوم 4 مرحله ای اپتیکال و همچنین دیافراگم f/1.8 - f/3.6 امکان فیلمبرداری را در نور بسیار کم نیز میسر ساخته است و به علاوه برای کسانی که به دنبال تصویربرداری با فوکوس بالا هستند نیز HC-X1000 گزینه ی بسیار مناسبی برایشان می باشد. نکته ی قابل توجه دیگر در مورد این لنز 2 سیستم مجزای لرزشگیر آن است که حتی می تواند در حالت دویدن نیز تصاویری بی نقص را ضبط نماید. 

HC-X1000

پاناسونیک که با قدم گذاشتن در راه تولید دوربین های 4K به رقیب سرسختی برای سونی مبدل شده است، این بار نیز با تولید دوربین HC-X1000 رقابت را پیچیده تر ساخته است. HC-X1000 مجهز به حسگر MOS با دقت 18 مگاپیکسل است که با رزولوشن 4096*2160 قادر به ضبط تصاویری فوق العاده با سرعت 24p می باشد. به جرات می توان گفت که در دوربین HC-X1000 سعی شده تا برترین تکنولوژی ها در کنار بهترین کیفیت گرد هم جمع آوری گردد تا نتیجه کار با آن برای تمام تصویربرداران، اوج خلاقیت و رضایتمندی را رقم بزند. از دوربین فیلمبرداری پاناسونیک HC-X1000 به راحتی می توان در زمینه های مستند سازی ، فیلم و سریال ، موزیک ویدیو و مراسم گوناگونی چون مراسم ازدواج استفاده نمود. در کنار فیلمبرداری بسیار با کیفیت HC-X1000 ، عکاسهایی با کیفیت 8.8 مگاپیلسل شاید زیاد به نظر نیاید اما قطعا کافی و مورد قبول است. 

HC-X1000

سیستم پشتیبانی در دوربین پاناسونیک HC-X1000 به گونه ای طراحی شده است تا تمام فرمت هاخی رایج را تحت پوشش قرار دهد. از نظر ضبط صدا نیز ، اگرچه شاید سونی قوی تر طراحی کرده باشد ، اما از آنجا که تاکید پاناسونیک بر روی کیفیت تصویر متمرکز شده ، باز هم قابلیت ضبط صدا با 3 فرمت در HC-X1000 جای هیچ گونه نقدی باقی نمی گذارد. همچنین درگاه های متعدد ، کاربرد این دوربین را به شدت وسعت داده و می توان با سیستم Wi-Fi تعبیه شده در آن به دستگاه های هوشمند نیز به آسانی متصل شد و اطلاعات را در لحظه انتقال داد. 
نمایشگر HC-X1000 از نوع LCD و 3 اینچی است که با کیفیت بالا می تواند علاوه بر چشمی پرقدرت آن، مورد استفاده قرار بگیرد. لمسی بودن این نمایشگر از دیگر مزایای دوربین HC-X1000 محسوب می گردد. 

HC-X1000

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HC-X1000 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic Camcorder HC-X1000 Video Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم