برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو-اف اس 5 بدون لنز Sony PXW-FS5 Body Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو-اف اس 5 بدون لنز Sony PXW-FS5 Body Camera کد 11572 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی بدون لنز Sony PXW-FS5 Body Camera PXW-FS5 با رزولوشن UHD* کوچکترین دوربین از سری سوپر 35 می باشد. PXW-FS5 بدنه ای بسیار سبک و کوچک دارد. همچنین کیفیت تصویر بالا ، اندازه حسگر استاندارد سیما، قابلیت ضبط بر روی رکوردر های خارجی ، قابلیت ارتقاء به خروجی RAW ، ویزوری با نقاط اتصال هفتگانه ، قیمت پایین و تنوع در تجهیزات جانبی ، این دوربین را برای فیلمبرداری از مجالس گرفته تا مستند سازی و خبرنگاری و حتی تصویر برداری از صحنه های اکشن ، مناسب و ایده آل ساخته است. از دیگر ویژگی های دوربین PXW-FS5 می توان به استفاده از تکنولوژی  E-Mount  سونی در آن اشاره کرد که امکان استفاده از لنزهای باکیفیت را موجب می شود. به علاوه داشتن ورودی ها و خروجی ها متعدد سبب می شود تا دوربین سونی PXW-FS5 همتای دیگر رقبای بزرگتر خود قرار گیرد.

سونی PXW-FS5

دوربین PXW-FS5 سونی در نگاه اول همان‌ قدر بیننده را به یاد دوربین PXW-FS7 می‌اندازد که با شنیدن نامش ، اما یقینا شرکت سونی این دوربین را با بکار گیری تجربیاتش از FS7 طراحی کرده است.دوربین PXW-FS5 با وزنی کمتر از یک کیلوگرم و بدنه کوچکش قبل از نصب لوازم جانبی ، هیبتی همچون دوربین های عکاسی را دارد ، چرا که حتی دستگیره های بالایی وکناری آن نیز به صورت جدا شونده طراحی شده اند.  سونی PXW-FS5 صفحه نمایش 3.5 اینچی با کیفیت 1.56 میلیون پیکسل داشته و آن نیز جداشونده می باشد. نکته جالب توجه در دوربین PXW-FS5 آن است که کوچک بودنش مانع از برخورداری از برخی تجهیزات همچون منظره یاب نشده و طراحی آن به صورتی است که نمایشگر را در چند نقطه می توان نصب نمود و یا SmartGrip مثل هر بخش جداشونده دیگر اگرچه ضروری نیست، اما در صورت نصب کار تصویربرداری روی دست را تسهیل می‌کند، خصوصاً اینکه تغییر اصلی‌ترین تنظیمات از جمله زوم و شروع و پایان تصویربرداری از طریق آن امکان‌پذیر است. همچنین دستگیره بالایی دارای یک کفشک مولتی اینترفیس و ورودی XLR صدا نیز می باشد.

سونی PXW-FS5

حسگر بزرگ و قدرتمند سونی PXW-FS5 این دوربین را ارزشمند نموده است . ابعاد حسگر 11.6 مگاپیکسلی با رزولوشن 3840x2160  برابر با استاندارد سوپر 35 می باشد. این رزولوشن برابر با ابعاد تصویر UHD4K در کنار یک سنسور  Exmor CMOS با ابعاد سینمایی است که تصویری با کیفیت و دارای مشخصات سینمایی را ارائه می دهد.قابلیت تعویض لنز با دهانه‌ی لنز E-Mount مزیتی دیگر برای دوربین PXW-FS5 قلمداد می گردد و علاوه بر امکان استفاده از دیگر لنزهای E-Mount که مناسب برای تصویر برداری طراحی شده‌اند، به کاربر این امکان را می‌دهد تا با استفاده از مبدل‌های موجود برای این دهانه‌ی لنز، بتواند از لنزهای 35 عکاسی و سینمایی EF کانن، PL، نیکون لایکا و دیگر موارد هم بهره گیرد و این به معنای از بین بردن تمام محدودیت های لنز برای کاربر می باشد. 
در زمینه قابلیت‌ های تصویر برداری سونی PXW-FS5 می توان به نرخ حداکثر فریم 24.3 (با توجه تصویربرداری در حالت 30p یا 25p) و حداقل 1، 2 ، 4 ، 8 و... اشاره داشت. همچنین حداکثر آن در ابعاد کوچک‌تر تصویر به 100، 120، 240 و حتی 800 و 960 فریم هم می‌رسد که نرخ فریم 240 با ابعاد HD کاملاً مناسب و کاربردی به نظر می آید. این موارد در کنار پشتیبانی از کدک‌ های AVCHD و XAVC و دارا بودن فیلتر ND داخلی و دارای پیچ تنظیم الکترونیک، دوربین PXW-FS5 سونی را به دوربینی کامل از لحاظ قابلیت‌ های فیلمبرداری بدل کرده است.

سونی PXW-FS5

دوربین PXW-FS5 دارای دو درگاه برای کارت حافظه می باشد که یکی SD و دیگری MS/SD است. امکان استفاده از دو حافظه به‌ صورت هم زمان و یا وابسته به هم (استفاده از دومی پس از پر شدن اولی) امکان پذیر است. سونی PXW-FS5 دارای دو ورودی XLR صدا و فانتوم پاور برای نصب انواع میکروفن‌های حرفه‌ای می باشد. یکی از این ورودی‌ها روی بدنه و دیگری روی دستگیره‌ی جدا شونده قرار دارد و به علاوه یک خروجی استریو هدفون هم برای بررسی صدا در نظر گرفته شده است. همچنین دارای یک خروجی تصویر HDMI و یک خروجی تصویر SDI برای انتقال تصویر با کیفیت بالا هم روی بدنه این دوربین موجود است. یک ورودی ریموت و یک درگاه USB  از نوع Multi/Micro برخی دیگر از موارد موجود بر روی بدنه PXW-FS5 هستند. ضمنا پشتیبانی از Wi-Fi  داخلی و NFC امکان انتقال تصویر و کنترل بی سیم دوربین از طریق تبلت یا هر دستگاه قابل اتصال دیگر نیز ممکن می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری PXW-FS5 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی بدون لنز Sony PXW-FS5 Body Camera PXW-FS5 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
114x130x175 میلیمتر
وزن
828 گرم
نوع ذخیره سازی
حافظه داخلی با قابلیت نصب کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor CMOS
دقت حسگر
8.29 (3840*2160) مگا پیکسل
ابعاد حسگر
Super 35
دقت موثر حسگر
8.29 مگاپیکسل
تراز سفیدی
Preset
Memory A
Memory B (1500K-50000K)/ATW
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
شرکت سازنده لنز
سونی
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
ندارد
حداکثر سرعت شاتر
1/10000
حداقل سرعت شاتر
1/6
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
1560000 پیکسل
مشخصات چشمی
OLED
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی Micro HDMI
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD 4K
فرمت فیلم
XAVC QFHD / XAVC HD / AVCHD
صدا
XAVC Long
Linear PCM 2 ch, 24-bit, 48kHz
AVCHD
Linear PCM 2 ch, 16-bit, 48kHz
Dolby digital 2ch, 16-bit, 48kHz
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
کنترل کننده (ریموت)
منبع تغذیه
باتری - آداپتور
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
MS/SD - SD
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
حداقل نور
0.16Lux(60i) - 0.18Lux(50i)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم