برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی ایکس دی سی ای ام SONY XDCAM Handheld Camcorder PXW-X160

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی ایکس دی سی ای ام SONY XDCAM Handheld Camcorder PXW-X160 کد 11570 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی SONY PXW-X160 XDCAM Handheld Camcorder PXW-X160 دوربینی است که جانشین دوربین HVR-Z7 و HXR-NX5 شده است. دوربین PXW-X160 نه تنها تقریبا تمام توانایی های مدلهای قبلی خود را دارد ، بلکه از ویژگی های قابل توجهی نیز نسبت به آنها برخوردار می باشد. شباهت ظاهری PXW-X160 با PXW-X180 بسیار زیاد است. خصوصیات برجسته دوربین سونی PXW-X160 این امکان را می دهد تا تصاویر با کیفیت عالی ، زنده و کاملا طبیعی ثبت نمایید. 
از محاسن آن می توان به سه حسگر Exmor CMOS با ابعاد 1.3 اینچ، فرمت های ضبط Full HD XAVC و XAVC Long GOP، MPEG HD 422 50 Mbps، MPEG HD 35 Mbps، AVCHD و DV اشاره نمود. همچنین علاوه بر تعبیه دو درگاه مخصوص برای وارد کردن کارت حافظه، می توان از کارت های SxS نیز استفاده کرد. لنز سری G با قدرت زوم 25 برابر، زاویه واید 26 mm و فیلترهای ND متغیر از دیگر مزایای مورد پسند دوربین PXW-X160 محسوب می گردد. بدنه سونی PXW-X160  معادل 2.7 کیلو گرم وزن دارد و با افزودن هود لنز، باتری و کارت حافظه، وزن آن به 3.2 کیلو گرم می رسد.

سونی PXW-X160

سه حسگر فول اچ دی دوربین PXW-X160 تصاویری با رزولوشن بالا، حساسیت زیاد، نویز کم، و محدوده نوردهی وسیع را ثبت می کند. این حسگر Exmor CMOS دارای 2 میلیون پیکسل موثر است و قادر می باشد تصاویری با کیفیت Full HD 1920 x 1080 را نمایش دهد. از دیگر مزایای قابل توجه در مورد حسگر دوربین سونی PXW-X160 ،توانایی بسیار بالا برای فیلمبرداری در شرایط نور کم است و حساسیت بالای آن امکان تصویر برداری در شرایط مختلف را بیشتر می نماید. تکنولوژی Exmor سونی که در این دوربین بکار گرفته شده است، تصاویر بی نظیر با جزئیات بیشتری از رنگ ها را در شرایط نور کم نمایش و ضبط می کند.
لنز بکار رفته در دوربین فیلمبرداری PXW-X160 از سری G است و می تواند سوژه مورد نظر را تا 25 برابر بزرگتر نماید. این لنز از زاویه واید 26mm برخوردار است و این زاویه واید قادر است جزئیات بیشتری از سوژه مورد نظر را در تصویر نهایی به نمایش گذارده و با توجه به عملکرد زوم الکتریکی سریع لنز امکان تغییر حالت تصویربرداری از زاویه-واید به زاویه – تله با سرعت انجام می پزیرد. همچنین لنز دوربین PXW-X160 دارای سه حلقه جداگانه برای تنظیم  زوم، دیافراگم و فوکوس می باشد که به راحتی و با دست کنترل می شوند .

سونی PXW-X160

دوربین سونی PXW-X160 از فرمت MPEG HD 422 با بیت ریت 50 و از کدک های (فرمت) XAVC Intra و XAVC Long GOP نیز پشتیبانی می نماید. تکنولوژی XAVC بر اساس استاندارد H.264 پایه گذاری شده است و یک فناوری فشرده سازی استثنایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. فشرده سازی (فریم) XAVC Intra بدین معناست که هر فریم مستقل از سایر فریم ها رمزگذاری می شود و در نتیجه کیفیت تصویر بهتری را ارائه می کند. اما با فرمت Long GOP، تنها فریم های خاص به صورت تک تک رمز گذاری می گردند. مزیت اصلی این فرایند به ویرایش و انتقال سریعتر فایل ها منجر می گردد . علاوه براین، فایل های XAVC Long GOP نیازمند فضای ذخیره سازی کمتری نسبت به فایل های XAVC Intra می باشند و در نتیجه در هزینه کارت حافظه نیز صرفه جویی می شود. بیت ریت ضبط XAVC برابر 111 یا 112  Mbps در حالت 1080/59.94i یا 50i و 89، یا 112 Mbps در حالت 1080/23.98P یا 25P می باشد. هرچه بیت ریت بیشتر باشد، کیفیت تصویر بهتری نیز حاصل می شود.
علاوه بر تصویر برداری در حالت های XAVC HD, MPEG HD 422 50 Mbps  و MPEG HD 420 35 Mbps، دوربین سونی PXW-X160 از  DVCAM در بیت ریت 25 Mbps با فرمت فایل MXF و AVCHH با فرمت فایل MTS نیز پشتیبانی می نماید و این فرمت ها با دوربین های NXCAM سازگاری هستند. فرمت MPEG HD 422 قادر می باشد تصاویر با کیفیت تر و با جزئیات رنگی بیشتر را ثبت نماید. به علاوه این فرمت با سایر دوربین های NXCAM شامل PMW-500، PMW-200، HXR-NX3 نیز سازگاری است. این قابلیت ضبط در دوریین PXW-X160 برای برنامه های مختلف شامل خبرنگاری و مستند سازی ، ایده ال می باشد. 

سونی PXW-X160

دوربین فیلمبرداری PXW-X160 دارای دو درگاه کارت حافظه SxS می باشد و با بسیاری از کارت حافظه های پر سرعت موجود در بازار، نظیر SxS PRO+ و SxS-1 ، سازگاری دارد. با استفاده از یک تبدیل کارت حافظه مناسب، امکان استفاده از کارت های XQD، SDHC و SDXC نیز فراهم می شود. در صورت قرار دادن دو کارت حافظه در پورت دوربین، می توان در حالت Simul (همزمان) یا Relay (تقویتی) عمل ضبط را انجام داد. در حالت Simul می توان همزمان فایل ها را روی دو کارت حافظه ضبط کرد و در حالت Relay، زمانیکه ظرفیت یک کارت پر شد، دوربین بطور خودکار از کارت اول روی کارت دوم سوئیچ کرده و عمل ضبط را ادامه می دهد. کاربران می تواند از دو دکمه ضبط Stat/stop نیز استفاده کنید، یکی روی دستگیره و دیگری روی بدنه دوربین، و بطور جداگانه عمل ضبط را روی هر کارت حافظه شروع و ضبط کرد و در عین حال حالت ضبط Simul را نیز در اختیار داشت.
فیلتر ND در دوربین PXW-X160 قابلیت تنظیم در چهار وضعیت را داراست. این فیلتر اپتیکال بودده و می تواند میزان تراکم نور را به صورت الکتریکی تغییر دهد، همچنین این امکان را فراهم می سازد تا حجم نور راحت تر کم یا زیاد شود. این تراکم را می توان به تدریج تغییر داد. بر خلاف فیلترهای اپتیکال ND قدیمی، فیلتر ND دوربین PXW-X160 را می توان از 1/4ND تا 1/128ND تغییر داد.
دوربین PXW-X160 مجهز به یک کفشک چند رابطه بوده و دارای یک رابط الکتریکی است که امکان نصب لوازم جانبی را به دوربین ممکن می سازد. لوازم جانبی که به کفشک متصل می شوند را می توان از طریق خود دوربین کنترل کرد. با اتصال یک رابط MI، به عنوان مثال با اتصال میکروفن های بی سیمی همچون UWP-D11 یا UWP-D12، بدون استفاده از کابل XLR، می توان سیگنال صوتی را از گیرنده میکروفن بی سیمی به دوربین انتقال داد. علاوه براین، نیازی نیست که از باتری جداگانه برای تامین انرژی استفاده شود، این انرژی از طریق خود دوربین فراهم می شود. درصورتی هم که پروژکتور HVL-LBPC به این کفشک متصل شود، امکان روشن و خاموش کردن پروژکتور از طریق دوربین میسر می شود.

سونی PXW-X160

منظره یاب پیشرفته دوربین PXW-X160 از فناوری حیرت انگیز OLED به ابعاد 0.5 اینچ بهره می برد و تصاویر را با کیفیت HD و رزولوشن 1024*768 نشان می دهد. نکته قابل توجه این منظره یاب در میزان روشنایی و کنتراست فوق العاده آن می باشد و رزولوشن بالای آن اجازه دقت بهتر در انجام فوکوس دستی و برطرف کردن هر گونه پدیده شکست رنگ را می دهد.پورت ها ورودی و خروجی دوربین سونی PXW-X160 شامل  3G HD-SDI، HDMI، USB، خروجی کامپوزیت، خروجی/ورودی تایم کد و ورودی genlock می باشد. همچنین خروج همزمان سیگنال ها از هر دو پورت SDI و HDMI نیز امکان پذیر است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری PXW-X160 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی SONY PXW-X160 XDCAM Handheld CamcorderPXW-X160 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
191.5 * 201.5 * 412 میلیمتر
وزن
2.7 کیلوگرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor CMOS
ابعاد حسگر
1/3 اینچ
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
92.5-3.7 میلیمتر
محدوده دیافراگم
f/1.6 -11
بزرگنمایی اپتیکال
25 برابر
سایز فیلتر
82mm
شرکت سازنده لنز
Sony
توضیحات لرزشگیر تصویر
ON/OFF/ACTIVE selectable, shift lens
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
1920 * 1080
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/3 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
1.56 میلیون نقطه
مشخصات چشمی
OLED
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1920x1080 60p
فرمت فیلم
DVCAM
AVC HD
MPEG4
صدا
Dolby 2-Channel
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
هواپیما
وزن (به همراه باتری)
3.2 کیلوگرم
کنترل کننده (ریموت)
منبع تغذیه
باتری و آداپتور
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
GPS
ندارد
کارت حافظه
SD CARD
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
BP-U30
حداقل نور
1.2lux
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم