برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری پولاروید کیوب لایف استایل ورزشی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری پولاروید کیوب لایف استایل ورزشی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera کد 10643 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری پولاروید ورزشی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera Cube Lifestyle با ظاهری مکعبی شکل و جثه ای کوچک و جمع و جور برای فیلمبرداری های ورزشی و اکشن در تمام لحظات خاطه انگیز و تکرار نشدنی شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این دوربین کوچک کیفیت خوبی داشته به طوری که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. علیرغم کوچک بودن دوربین قدرت فیمبرداری و عکاسی خوبی دارد این دوربین مکعبی قابلیت ضبط ویدئوهای Full HD 1080p و گرفتن عکس های 6 مگاپیکسلی را دارد. برای کمک بیشتر به ضبط ویدئوهای اکشن این دوربین مجهز به لنزی ثابت با میدان دید 124 درجه ای می باشد.

دوربین فیلمبرداری پولاروید ورزشی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera

مقاومت و استحام بالای دوربین آن برای برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب می سازد، برای اطمینان از سالم ماندن آن در همه شرایط بدنه آن مجهز به پوشش لاستیکی ضد آب و ضد ضربه است. مثل خیلی از دوربین های دیگر اینجا هم می توانیداز کارت حافظه استفاده کنید، ضبط ویدئوها بر روی کارت های حافظه microSDHC تا ظرفیت 32GB انجام می شود کار با دوربین مینیاتوری لایف استایل فوق العاده راحت و لذت بخش است، شروع و قطع ضبط تنها با فشار یک دکمه امکان پذیر است. به علاوه باید گفت از نقاط قوت دیگر این دوربین باتری آن است، باتری این دوربین قابلیت ضبط 90دقیقه ویدئوی full HD را دارد.
دوربین اکشن Cube Lifestyle محصولی از کمپانی پولاروید می‌باشد که به یک آهنربای داخلی مجهز است و با استفاده از آن می‌توان این دوربین را بر روی سطوح فلزی با پایداری بالا و به صورت ثابت قرار داد. به علاوه امکان اتصال این دوربین‌ها به یک دیگر نیز وجود دارد تا با ترکیب این دوربین‌های مکعبی کوچک تصاویر جذاب و منحصربه‌فردی را خلق کرد. همانطور که گفته شد قدرت فیلمبرداری دوربین عالی است و آن را برای ثبت لحظات پر خاطره مناسب می سازد، دوربین اکشن Cube Lifestyle از قابلیت فیلم‌برداریبا رزولوشن 1080p برخوردار است. به علاوه این دوربین قادر است تصاویری واید با رزولوشن ۶ مگاپیکسل را به ثبت برساند. 

دوربین فیلمبرداری پولاروید ورزشی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera

این دوربین قادر است تا تصاویر را بر روی کارت‌های حافظه microSDHS تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت ذخیره ‌کند، البته باید توجه داشت که کارت حافظه‌ای در این کنار محصول در نظر گرفته نشده است و باید به صورت جداگانه، تهیه شود.این دوربین قابلیت اتصال به مانت‌های مختلف از جمله مانت‌های مخصوص برای اتصال دوربین به دوچرخه، کلاه ایمنی و سه‌پایه‌های کوچک را نیز دارد. البته این مانت‌ها نیز به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Cube Lifestyle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری پولاروید ورزشی Polaroid Cube Lifestyle Action Camera Cube Lifestyle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
35x35x35 میلی متر
وزن
70 گرم
نوع ذخیره سازی
micro SD - 32GB- کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
8 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
8 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
محدوده دیافراگم
F2.0
شرکت سازنده لنز
پلاروید
توضیحات لرزشگیر تصویر
دارای لرزشگیر دیجیتال
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
8 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
امکان عکسبرداری پیاپی تا 10fps در رزولوشن 3mp
ورودی و خروجی ها
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ | ۳۰ فریم بر ثانیه
۷۲۰ × ۱۲۸۰ | ۳۰ فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
264H
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
Dual-channel, 96KHz sampling
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
microSD
microSDHC
Wi-Fi
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم