برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری دی جی آی با کیت باتری و میکروفون و گیمبال DJI Osmo Handheld 4K Camera +BATTERY+MIC

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری دی جی آی با کیت باتری و میکروفون و گیمبال DJI Osmo Handheld 4K Camera +BATTERY+MIC کد 10641 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری دی جی آی با کیت باتری و میکروفون و گیمبال DJI Osmo Handheld 4K Camera With BATTERY And MIC مجموعه کاملی است که تشکیل شده است از دوربیناوزمو، گیمبال و دستگیره ، باتری و میکروفون می باشد. می توانید با این دوربین کوچک فیلم های با کیفیت 4K را ضبط کنید. مثل هر دوربینی از مشخصه های خاصی برخوردار است که کیفیت تصاویر و فیلم ها به آن وابسته می باشد.  دوربین این محصول دارای یک حسگر 1/2.3 اینچ CMOS است که می‌تواند ویدئو‌های 4K را با رزولوشن 4096x2160 و با سرعت 24 و 25 فریم بر ثانیه را ضبط کند. البته امکانات این دوربین تنها به فیلمبرداری محدود نمی‌شود. دوربین Osmo می‌تواند با رزولوشن 12 مگا پیکسل نیز عکاسی کند.

دوربین فیلمبرداری با کیت باتری و میکروفون و گیمبال DJI Osmo Handheld 4K Camera +BATTERY+MICدسته دوربین علاوه بر کنترل آن برای عکاسی و فیلمبرداری در زوایای مختلف برای کنترل تصویربرداری نیز به کار می رود. روی دسته Osmo یک سری امکانات اولیه کنترل دوربین قرار گرفته است که می‌توانید توسط آن‌ها دوربین را به‌صورت دستی Pan و Tilt کنید. به این معنی که می‌توانید با نگه داشتن یک دکمه جوستیک، دوربین را به سمت بالا و پایین یا چپ و راست بچرخانید. نا گفته نماند که این تنها راه کنترل دوربین نیست بلکه شما می توانید از طریف وای فا و با استفاده از نمایشگر تبلت و یا گوشی متصل بهاین دوربین آن را کنترل نمایید. و از نمایشگر تبلن و یا گوشی به عنوان نمایشگر دوربین استفاده کنید. قابلیت WiFi تقریباً حدود 30 متر برد دارد. همچنین برای قرار دادن تلفن همراه روی دسته Osmo می‌توانید از یک پایه نگه‌دارنده استفاده کنید که صفحه تلفن همراه را به یک نمایشگر کوچک همراه تبدیل می‌کند تا از طریق آن بتوانید به‌راحتی کادربندی و فیلمبرداری کنید و هر زمانی که به این پایه نیازی ندارید، می‌توانید به‌راحتی این پایه را از گیمبال و دوربین جدا کنید. روی دسته این محصول نیز یک دکمه مخصوص ضبط و همچنین دکمه‌ای برای تغییر وضعیت بین فیلمبرداری و عکس‌برداری قرار داده شده  تا بتوانید به‌راحتی آن را حتی بدون نیاز به تلفن همراه کنترل کنید. با استفاده از نرم‌افزار DJI GO روی این محصول، نه‌ تنها می‌تواند امکانات کنترلی پایه را در دسترس قرار دهد، بلکه از آن طریق می‌توانید به امکانات پیشرفته آن نیز دسترسی داشته باشید.

دوربین فیلمبرداری با کیت باتری و میکروفون و گیمبال DJI Osmo Handheld 4K Camera +BATTERY+MIC

اوزمو از لرزش دست و دوربین به خوبی چشم پوشی می کند، این دوربین روی یک موتور لرزش گیر قرار گرفته که علاوه بر کنترل لرزش‌های دوربین در سه محور، می‌تواند دوربین را در جهت های مختلف بچرخاند. بنابراین حرکت‌های دست کاربر موجب چرخش دوربین نمی‌شود و برای چرخیدن زاویه دوربین می‌بایست توسط دکمه چهار جهته روی دسته آن را به اطراف چرخاند.این دوربین می‌تواند در جهت افقی (Panning) 320 درجه و در جهت بالا و پایین (Tilt) با زاویه 35 درجه رو به پایین و با زاویه 135 درجه رو به بالا بچرخد. سرعت چرخش این دوربین 120 درجه بر ثانیه است. برای اینکه عکس های پاناروما بگیرید می توانید دوربین را بالای سر خود بگیرید و دکه را فشار دهید تا دوربین به طور خودکار شروع به چرخش کند و پشت سر هم عکس بگیرد. باید بدانید که عکس های پانارومای این دوربین فوق العاده است.
مثل بسیاری از دوربین های دیگر می توانید فیلم های کوتاه بگیرید و با هم ترکیب و به هم متصل کنید تا یک فیلم بی نظیر را تولید کنید. می توانید در نور کم نیز عکاسی کنید عکاسان معمولاً برای نوردهی در نور کم از سه‌پایه استفاده می‌کنند تا در نوردهی‌های طولانی، لرزش‌های دوربین باعث ایجاد محوی نشود اما لرزش گیر روی این دوربین به شما اجازه می‌دهد بدون سه‌ پایه و روی دست، تا دو ثانیه نوردهی کنید.جالب اینجاست که با کمی تمرین نیز می‌توانید این زمان را طولانی‌تر کنید. فیلمبرداری با این دوربین فوق العاده با کیفیت است و صدایی که ضبط می شود عالی است. با این حال که میکروفون دوربین عالی عمل می کند ولی می توانید میکروفون استاندارد دیگری را نیز با استفاده از درگاه مخصوص متصل کنید. علاوه بر این ها می توانید باتری را نیز تعویض کنید چرا که باتری اوزمو قابل تعویض می باشد. این محصول در واقع یک منوپاد با امکان افزایش طول است که برای دوربین اوزمو طراحی شده است. 

دوربین فیلمبرداری با کیت باتری و میکروفون و گیمبال DJI Osmo Handheld 4K Camera +BATTERY+MIC

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Handheld 4K دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری با کیت باتری و میکروفون و گیمبال DJI Osmo Handheld 4K Camera With BATTERY And MIC را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
ابعاد دستگیره: 61.8x48.2x161.5 میلی متر
وزن
وزن دستگیره:201 گرم- وزن گیمبال:221 گرم-
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Sony Exmor R CMOS; 1/2.3” Effective pixels: 12.40M (Total pixels: 12.76M)
عکسبرداری
رزولوشن عکس
3000x4000 پیکسل
حالت های تصویر برداری
JPEG, DNG
حداکثر سرعت شاتر
8s - 1/8000s (up to 30s when camera is on M mode)
فیلمبرداری
توضیحات فیلم
حالات ضبط Auto; Slow Motion:FOV 47°
فرمت فیلم
MP4/MOV :MPEG-4 AVC/H.264
صدا
Two channel, 48 KHz; AAC
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
Micro SD; Max. Capacity: 64 GB; Class 10 or UHS-1
باتری
LiPo
سایر مشخصات
لنز: 94° FOV 20mm (35mm format equivalent) f/2.8- ایزو:در حالت عکاسی 100 تا 1600 ، در حالت فیلم برداری 100 تا 3200
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم